וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזלצבורג לא מוותרים על דאבור: "הרבה קבוצות התעניינו, אבל הוא נשאר"

ליברפול הביעה עניין, סביליה הגישה הצעה אבל המנהל המקצועי של האוסטרים כריסטוף פרוינד הצהיר: "מבחינתי אין על מה לדבר, הוא לא עוזב"

מונס דאבור לא יישאר ככל הנראה בזלצבורג עד סוף העונה ויעזוב אותה בחלון ההעברות הנוכחי. השאלה המתבקשת היא מה היעד הבא שלו. אחרי הדיווחים על מעבר ללא אחרת מאשר ליברפול, ביום שישי דיווחנו שדאבור נמצא חזק על הכוונת של סביליה ששדרגה את ההצעה שלה על החלוץ הישראלי ל-11 מיליון יורו.

כריסטוף פרוינד המנהל המקצועי של זלצבורג התייחס שוב לדיבורים על עזיבה של דאבור ואמר: "מונס נשאר איתנו, הוא שמח להיות בקבוצה ויש לו מטרות. הרבה קבוצות התעניינו בו, אבל אני דיברתי עם דאבור. מבחינתי אין על מה לדבר. דאבור נשאר פה, הוא עם מוטיבציה גבוהה וזה יישאר כך".

דאבור בן ה-26 היה מלך שערי הליגה האוסטרית בעונה הקודמת (22 שערים) כשהצעיד את זלצבורג לזכייה באליפות, ומוביל את טבלת הכיבושים גם העונה (תשעה שערים, כמו חברו לקבוצה סמאיל פרבליאק). בנוסף, הוא סיים את שנת 2018 כמלך השערים במסגרות האירופיות עם 12 כיבושים, אחרי ארבע שנים בהן ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו סיימו ראשונים. מאז נפרד ממכבי תל אביב ויצא לאירופה, דאבור כבש 111 שערים והפך למלך שערי הליגיונרים בכל הזמנים. בזלצבורג כבש 55 שערים והוסיף 21 בישולים ב-110 משחקים בכל המסגרות.

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. רויטרס
זלצבורג לא מוותרת עליו. דאבור/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully