וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשרד הפנים עונים לאייל חומסקי: "לא הוגשה בקשה לאזרחות של סטודמאייר"

סנטר הפועל ירושלים נפגש לאחרונה עם בכירים ברשות ההגירה והאוכלוסין, שייעצו לו לבקש מעמד מתוקף תרומה לספורט, אולם גורמים במשרד טוענים כי הוא עדיין לא עשה זאת: "מי שמעלה את הטענות מבקש לייצר כותרות לחינם"

צילום: האתר הרשמי של הפועל ירושלים. עריכת וידאו: מתן חדד

"העובדה שאמארה סטודמאייר לא קיבל אזרחות היא בושה גדולה למדינת ישראל", אמר הערב (שני) בעלי הפועל ירושלים, אייל חומסקי, אבל במשרד הפנים, כך מתברר, רואים את הדברים אחרת והופתעו מההתקפה.

שורש הבעיה בקבלת האזרחות נעוץ בכך שהגיור שעבר הסנטר האגדי בארה"ב אינו מוכר על ידי מוסדות המדינה. גורמים ברשות ההגירה והאוכלוסין אומרים כי "סטודמאייר נפגש לאחרונה עם בכירים ברשות, והם הסבירו לו מדוע הפעולות שבהן נקט עד כה לא מאפשרות לו קבלת מעמד של אזרח. הם המליצו לו להגיש את הבקשה לקבלת אזרחות על פי המסלול של תרומה לספורט, אולם עד כה לא הוגשה בקשה כזאת".

עוד בנושא
חומסקי: "בושה גדולה למדינת ישראל שאמארה לא קיבל אזרחות"
ג'יימס פלדין האריך חוזהו בהפועל ירושלים

אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
מי אשם? אמארה/דני מרון

"נראה", הוסיפו אותם גורמים, "כי מי שמעלים את הטענות אינם מעורים בפרטים ומבקשים לייצר כותרות לחינם".

מחר (21:00), עדיין עם סטודמאייר במעמד של שחקן זר, תארח ירושלים את פואנלברדה במסגרת ליגת האלופות של פיב"א. האדומים הבטיחו את מקומם בשמינית הגמר, שתיערך בשיטת בית-חוץ, וכעת נאבקים על המיקום הפנימי - בשאיפה לסיים במקום הראשון או השני שיעניק להם מיני יתרון ביתיות (כלומר: לארח את הגומלין) ויסדר להם, לפחות באופן תיאורטי, יריבה נוחה יותר.

הספרדים, שהובסו בידי ירושלים 105:70 בסיבוב הקודם, כבר איבדו עניין ממשי במפעל האירופי, והגיעו לישראל ללא כוכבם הוותיק מרקו פופוביץ', שהתאושש לאחרונה מפציעה. הגארד הקרואטי יתרכז במנוחה לקראת המשחקים החשובים באמת מבחינת המועדון - אלו שיתקיימו בליגה הספרדית ויכריעו אם פואנלה תצליח להעפיל לגביע המלך בחודש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully