וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס מאושר מחזרת פארגו, אוהדי מכבי תל אביב הותקפו בבאר שבע

14.1.2019 / 21:20

המאמן על הרכז: "יחסית למשחק ראשון הוא היה לא ייאמן". אוהד אחד פונה לבית החולים, הערכה: סכסוך בין אוהדי קבוצות הכדורגל של המועדונים

באדיבות ONE

מכבי תל אביב הסתדרה הערב (שני) עם הפועל באר שבע בלי בעיות מיוחדות, הביסה 76:99 בבירת הנגב וכעת תחל בהכנות למפגש החשוב עם ברצלונה ביום חמישי הקרוב ביד אליהו.

בסיום המשחק יצאו כמה אוהדי מכבי תל אביב לרכבם, שם הותקפו עם מקלות על ידי אוהדים המזוהים עם הפועל באר שבע. כוח אבטחה שהיה במקום איחר במעט להגיע, מספר אוהדים נפצעו ואחד פונה לטיפול בבית החולים. ככל הנראה מדובר בסכסוך בין מחנות האוהדים של קבוצות הכדורגל של המועדונים, במכבי תל אביב יבחנו את הנושא ובמידת הצורך יגישו תלונה לגורמים המטפלים.

"ידענו שמצפה לנו משחק מאוד קשה", התעקש יאניס ספרופולוס בסיום. "באר שבע משחקת טוב מאוד, הם ניצחו משחקים גדולים העונה ובכל המשחקים שהם הפסידו זה היה ממש בסוף, בזריקה האחרונה או בדקה האחרונה. היינו מאוד מרוכזים מההתחלה, עקבנו אחרי תוכנית המשחק שלנו, כל מי שבא לשחק היה מרוכז ועזר לקבוצה. אני מרוצה מהמנטליות שהראינו כקבוצה, בירכתי את השחקנים בחדר ההלבשה. אולי אתם יכולים לחשוב שזה היה משחק קל לפי התוצאה, אבל זה לא היה קל, איך ששיחקנו הפך את המשחק לקל".

על כך שהשתמש בכל הספסל שלו הערב, כולל ג'רמי פארגו ששב לפרקט אחרי כשלושה חודשים אמר המאמן היווני: "אני אוהב את זה שהיתה לי אפשרות לשתף את כל הסגל ושכולם הגיבו כמו שצריך, אני רוצה שכל השחקנים יהיו מוכנים בכל זמן שהם מקבלים צ'אנס לשחק, במיוחד הצעירים שיעבדו קשה כי יש להם עתיד מבטיח. ביחס למשחק ראשון ג'רמי היה בלתי ייאמן, במיוחד במחצית השנייה. בראשונה היה לו קשה למצוא את הקצב שלו, זה קשה לחזור אחרי שלושה חודשים. ייקח לו זמן להיכנס לכושר הטוב שלו, אבל אני מרוצה שהוא חזר, זה כוח משמעותי בקבוצה שלנו".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה את הפועל באר שבע 76:99
מנהלי היורוליג בחרו: יובל זוסמן הוא השחקן הצעיר של העונה עד כה

שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו מול שחקן הפועל באר שבע טיילר ברון. לירון מולדובן
מוריד חלודה. פארגו/לירון מולדובן

מנגד, המאמן המפסיד רמי הדר סיכם: "לא הצלחנו לסגור את הפער של האיכות. מכבי הביאו אותנו לסיטואציות שיצאנו כל הזמן מהשיטה שלנו, צריך לתת להם קרדיט על זה, הם שיחקו יוצא מן הכלל היום, מתקדמים למשחק הבא. נכנסתי לחדר ההלבשה ואמרתי לשחקנים שאם אני צריך לבחור עוד פעם, אני אבחר אותם אנשים. ממה שאנחנו שומעים מהצוות הרפואי שלנו, עדי כהן סבן כנראה קרע את גיד האכילס וסיים את העונה. זה נורא, הוא מיוחד, קשוח, הראה לי שאני יכול לסמוך עליי. זה כמו שילד שלך נפצע, זה מבאס ברמה המקצועית כי הוא תורם".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה את הפועל באר שבע 76:99

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע עדי כהן סבג. לירון מולדובן
הדר: "זה כמו שילד שלך נפצע". כהן סבג/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully