וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפאטס בגמר ה-AFC, ניו אורלינס הדיחה את פילדלפיה

בפעם השמינית ברציפות, ניו אינגלנד תשחק בקרב על הסופרבול אחרי 28:41 מוחץ על LA האומללה. הפאטס הובילו 7:35 בהפסקה, בריידי, אדלמן ומישל כיכבו. האלופה עפה אחרי קאמבק ו-14:20 של הסיינטס, שיארחו את הראמס

טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס. AP
הצגה. בריידי חוגג/AP

חצאי הגמר החטיבתיים נמשכו הערב (ראשון), כאשר ניו אינגלנד ניצחה בבית את לוס אנג'לס צ'ארג'רס 28:41 וסידרה לעצמה משחק על הסופרבול בארוהד מול קנזס סיטי בשבוע הבא. לאחר מכן, קאמבק גדול של ניו אורלינס סידר לה 14:20 מול פילדלפיה והיא תפגוש במשחק המוקדם של ראשון את לוס אנג'לס ראמס.

ניו אינגלנד - לוס אנג'לס צ'ארג'רס 28:41

אחרי הניצחון המרשים בבולטימור בווילד קארד, הצ'ארג'רס, שסיימו את העונה הסדירה עם מאזן טוב יותר מזה של הפטריוטס, הגיעו חדורי אמונה לפוקסבורו. אז הגיעו.

התוצאה הסופית מטעה, זה היה משחק שרחוק בהרבה מפער 13 הנקודות שעליו התייצב. ההתקפה של ניו אינגלנד, שספגה לא מעט ביקורות העונה וקביעות לפיהן טום בריידי נמצא לקראת סוף הדרך שלו, שטפה את המגרש בצורה מופלאה במחצית הראשונה, השיגה טאצ'דאונים בכל אחד מארבעת הדרייבים הראשונים ובסך הכול חמישה עד ההפסקה, בהם שלושה של סוני מישל, ואז ניצלה גם פאמבל של LA כדי להיכנס שוב לאנדזון וירדה להפסקה ביתרון עצום, 7:35, שהפך את כל ההמשך לגארבג' טיים ארוך. הטאצ'דאונים המצמקים של הצ'ארג'רס לא שינו יותר מדי, והעונה של פיליפ ריוורס שוב הסתיימה לפני פברואר.

הפטריוטס העפילו בפעם השמינית (!) ברציפות לגמר ה-AFC, כשהם מקבלים 343 יארדים מבריידי, שגם מסר לטאצ'דאון אחד והשלים בסך הכול 34 מ-44 מסירותיו. מישל היה מצוין עם 129 יארד ו-3 טאצ'ים על הקרקע, ג'וליאן אדלמן קטף תשעה כדורים ל-151 יארד. בצד של הצ'ארג'רס, ריוורס סגר שורה סטטיסטית נאה של 331 יארד, שלושה טאצ'ים ואיבוד, אבל הרוב נקבע כשהמשחק כבר היה מוכרע.

ניו אורלינס - פילדלפיה 14:20

אחרי הניצחון הדרמטי בשיקגו, האיגלס קיוו להמשיך במסע שלהם גם בסופרדום ופתחו את המשחק בסערה, אך בשלב מסוים, הסיינטס נזכרו למה הם אלה שדורגו ראשונים בחטיבה ופילי רק שישית ועם 20 נקודות רצופות, השלימו מהפך ויארחו את הראמס בקרב על הסופרבול.

המסירה הראשונה של דרו בריס במשחק, המהלך ההתקפי הראשון של המשחק כולו למעשה, הלכה לידיים הלא נכונות מבחינתו ופילי ניצלה את ההלם של הסיינטס במהרה ועם שני דרייבים שחצו את המגרש, השיגה יתרון 0:14 מדהים תוך בקושי עשר דקות.

הסיינטס נראו די אבודים, עד שמרשון לאטימור השיג את החטיפה הראשונה שלו במשחק. בדאון רביעי ויארד, על קו ה-30 שלה, ניו אורלינס הפתיעה והקוורטרבק/כלבויניק טייסום היל הצליח להמיר פייק פאנט, כאשר פלטשר קוקס גם נפצע לאיגלס במהלך הזה. הדרייב נמשך והפך לטאצ'דאון (גם הוא בדאון רביעי) שהחזיר את הסיינטס למשחק, יחד עם שער שדה בסוף המחצית.

גם אחרי ההפסקה העניינים לא השתפרו מבחינת האיגלס. ניו אורלינס מרחה את השעון עם דרייב משוגע של 11 דקות וחצי ו-18 מהלכים שנמשכו 92 יארד והסתיימו באנדזון עם תפיסה של מייקל תומאס. ביתרון 14:20, וויל לוץ החטיא בעיטת שדה מ-52 יארד ופילי קיבלה צ'אנס אחרון, אך המסירה של פולס לאלשון ג'פרי חמקה בין הידיים של התופס המצוין, היישר ללאטימור ויחד עם דאון ראשון שהשיג אלווין קמארה, זה נגמר והאלופה הודחה.

בריס סיים עם 301 יארד, צמד ואיבוד. תומאס תפס ל-171 יארד וטאצ'דאון, קמארה רץ ל-71. פולס רשם 201, טאצ'דאון ואיבוד בפילי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully