וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי אלטמן מוכן לקאמבק אחרי 10 חודשים: "מרגיש חזק מאי פעם"

הישראלי של פנאתינייקוס עשוי לחזור למגרשים לראשונה העונה: "לאורך כל תהליך ההתאוששות היתה בי האמונה שאחזור טוב יותר מבעבר, אני מרגיש שהטוב ביותר עדיין לפניי"

יניב טוכמן

יותר מעשרה חודשים אחרי שנפצע בצורה קשה בברכו בדרבי מול אולימפיאקוס, עומרי אלטמן עשוי לחזור לפעילות במדי פנאתינייקוס הערב (ראשון), במשחק הבית מול קסאנטי. לקראת הקאמבק לו כל כך חיכה, דיבר הקשר הישראלי עם התקשורת היוונית על התקופה הקשה והציפיות מהחזרה למדי הירוקים.

"אני מרגיש מוכן לחלוטין", אמר אלטמן על מצבו הפיזי. "אומנם נפצעתי קצת באחד האימונים אחרי חג המולד, אבל עכשיו אני כשיר ב-100% ומתאמן כרגיל. אני עומד לרשות המאמן ומוכן לעזור לקבוצה בכל רגע בו אתבקש. אחרי פציעה כל כך רצינית אתה מרגיש כאבים כל הזמן. אתה לא באמת יודע מה מצבך פיזית ופסיכולוגית עד שאתה מתאושש לגמרי. הכל תלוי בחשיבה החיובית, וזה מה שעשיתי. תמיד היתה בי האמונה האופטימית שאחזור טוב יותר מבעבר. היום אני מרגיש חזק יותר מאי פעם, והטוב ביותר עדיין לפניי".

"בתקופות כאלו אתה מגלה מי החברים שלך באמת", המשיך אלטמן. "ובמקרה שלי המשפחה שלי ובעיקר בת הזוג שלי עמדו לצידי לאורך כל הזמן. בנוסף כל הקבוצה עודדה אותי ונתנה לי כח, וכמובן שגם אנשי הצוות הרפואי והמקצועי סייעו לי רבות. אני רוצה להודות לכל אנשי פנאתינייקוס שהיו איתי בתהליך הזה, לעולם לא אשכח את התמיכה המרגשת שלכם בתקופה הקשה שלי".

על מצבה של פאו בטבלה, שם היא מדורגת רק חמישית בפער של 16 נקודות מהמוליכה פאוק סלוניקי, אמר אלטמן: "כולם רואים שהשנה אנחנו משחקים טוב, כמובן שאם לא היינו פותחים את העונה במינוס 6 נקודות היינו יכולים גם להתמודד על האליפות, אבל כרגע המטרות שלנו הן להמשיך להתקדם בטבלה וכמובן לנסות ולזכות בגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully