וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: דור גלילי ביקש להשתחרר, סייבו קויטה חתם

13.1.2019 / 19:10

הקשר מחזיק בשתי הצעות, החלוץ מניז'ר החליף בסגל את פיליפ קנז'ביץ' שקיבל הודעת שחרור. וגם: חוסר המזל של יואב ג'רפי

חוסר מזל ליואב ג'רפי. המנהל המקצועי של נבחרות ישראל וילי רוטנשטיינר ועוזר מאמן הנבחרת הלאומית אלון חזן הגיעו אתמול (שבת) לאצטדיון נתניה כדי לעקוב אחרי שוער מ.ס. אשדוד, אבל השער המיותר שספג, אשר הוביל להפסד 1:0 למכבי נתניה, עלול להיות בעוכריו ולהשפיע על זימונו לנבחרת. המאמן יובל נעים ניגש בסיום המשחק לג'רפי וחיבק אותו. "אתה עוד תביא לנו נקודות חשובות. אני סומך עליך", אמר נעים לשוער שספג שער לא מחויב מחוץ לרחבה.

דור גלילי פנה הערב להנהלת מ. ס. אשדוד וביקש להשתחרר מהקבוצה. לאחר שיחה שהתקיימה בין ההנהלה לבין מאמן הקבוצה יובל נעים, הוחלט להיעתר לבקשת השחקן שיעזוב כבר מחר את המועדון. גלילי מחזיק בשתי הצעות - אחת מקבוצה בליגת העל והשנייה מקבוצת צמרת בליגה הלאומית. "אני מודה למ.ס. אשדוד על התקופה שהייתי במועדון ומאחל לקבוצה הרבה הצלחה בהמשך".

יואב ג'רפי שוער מ.ס. אשדוד. יוסי ציפקיס
רוטנשטיינר פספס את המשחקים הטובים שלו. ג'רפי/יוסי ציפקיס

כמו כן, אשדוד החתימה היום החלוץ סייבו קויטה מניז'ר, 24, שנבחן בקבוצה והותיר רושם טוב על נעים שגם אימן אותו בעבר בהפועל אשקלון. קויטה חתם עד תום העונה, עם אופציה לעונה נוספת. בקבוצה מחפשים בלם זר. הסרבים מילאן סמיליאיניץ' וסטפן שצ'פוביץ' עדיין מועמדים למרות שהקשר ששיחק כבר בארץ לא עושה כרגע סימנים שהוא מתכוון להגיע בגלל החוזה הגבוה שיש לו בפרטיזן בלגרד.

נעים מתעקש שלירן ליאני לא היה צריך להרחיק אותו בהפסקת המשחק. "אני לא יודע איך הקוון חשב שאמרתי לו לסתום את הפה. אני הערתי לגדי קינדה שהיה בקרבת הקוון ולא היתה שום סיבה להרחיק אותי".

עוד באשדוד: הקשר ההתקפי פיליפ קנז'ביץ' קיבל הודעת שחרור מהקבוצה, אולם בשלב זה לא מתכוון לעזוב ודורש את כל כספו, בהתאם לחוזה.

(עדכון ראשון: 10:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully