וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנזס סיטי בגמר ה-AFC, הראמס בגמר ה-NFC

קנזס סיטי שמרה על הביתיות בצורה מרשימה עם 13:31 מול אינדיאנפוליס, כולל ארבעה טאצ'דאונים בריצה והיא מחכה בארוהד לפטריוטס או לצ'ארג'רס. LA גברה 22:30 על דאלאס ותצא לניו אורלינס או תארח את האלופה פילדלפיה

טייריק היל קנזס סיטי צ'יפס מול אינדיאנפוליס קולטס. AP
היל בורח/AP

שלב חצאי הגמר החטיבתיים של פלייאוף ה-NFL יצא הלילה (בין שבת לראשון) לדרך עם תצוגה מרשימה של קנזס סיטי מול אינדיאנפוליס וניצחון של לוס אנג'לס ראמס על דאלאס.

קנזס סיטי - אינדיאנפוליס 13:31

לאורך כמעט כל העונה הצ'יפס נראו כמו הקבוצה הטובה ב-AFC והם שלטו לחלוטין גם במשחק הפלייאוף הראשון שלהם, כשהם מארגנים לעצמם גמר AFC (ראשון מאז 1994) ביתי בשבוע הבא, מול הפטריוטס או הצ'ארג'רס.

אלא שקנזס סיטי ממש לא עשתה זאת בה היא הרגילה אותנו כל העונה. הצ'יפס אומנם פתחו בסערה כמו תמיד והשיגו טאצ'דאונים התקפיים בשני הדרייבים הראשונים, כולל ריצה יפהפייה של טייריק היל ל-36 יארד, אבל את מירב העבודה עשתה ההגנה שלהם, שספגה הרבה ביקורות העונה, אך חנקה לחלוטין את הקולטס ולא אפשרה לאנדרו לאק להשיג כלום במשחק הזה.

קנזס סיטי הובילה 0:17 כאשר אינדי הצליחה לחסום פאנט ולהפוך אותו לטאצ'דאון. אלא שהצ'יפס מיד הגיבו בדרייב מצוין משלהם ועלו ל-7:24 ואדם ויניטיירי שלח בחסות השלג את בעיטת השדה שלו לקורה בשנייה האחרונה של המחצית הראשונה. ההגנה של הקולטס השתפרה אחרי ההפסקה וכפתה בין היתר איבודים בדאון רביעי ופאמבל, אבל ההתקפה לא התקרבה אפילו לאנדזון, עד שטי וויי הילטון תפס טאצ'דאון בדקות הסיום. לקולטס עוד היה צ'אנס קלוש, אך עבירה גבולית בפאנט השאירה את הכדור אצל KC וזה הפך לטאצ'דאון של דרל וויליאמס, שסגר סופית את המשחק.

פטריק מהומס סיים עם 278 יארד ובלי טאצ'דאון באוויר לשם שינוי, אבל עם אחד על הקרקע, מתוך ארבעה של הצ'יפס במשחק. טראוויס קלסי תפס ל-108 יארד, היל ל-72, דמיאן וויליאמס רץ ל-129 יארד וטאצ'דאון. משחק חלש ללאק: 203 יארד ב-19 מ-36 וטאצ'דאון.

לוס אנג'לס ראמס - דאלאס 22:30

כמו הצ'יפס, גם הראמס חיכו לא מעט זמן להופעה בגמר החטיבה והם יהיו שם לראשונה מאז 2001, אחרי שהצליחו להתמודד עם כל ניסיון קאמבק של הקאובויס, ששוב התקרבו לבאר ולא הצליחו לשתות ממנה. לוס אנג'לס תצא לניו אורלינס, או תארח את פילדלפיה.

הקאובויס קיבלו המון תמיכה מהיציעים ב-LA ואחרי שהמארחת פתחה עם שער שדה, אמארי קופר ענה בטאצ'דאון. אלא שמאותו רגע, הכל הלך לכיוון של שון מקווי ושחקניו, כאשר בזה אחר זה, סי ג'יי אנדרסון וטוד גרלי חודרים לאנדזון וקובעים 7:20 בהפסקה.

LA פתחה גם את המחצית השנייה עם שער שדה, אבל דאלאס לא ויתרה, צימקה עם ריצה של אזיקייל אליוט והתקרבה שוב, אך איבדה את הכדור בדאון רביעי בחצי המגרש של המארחת. כאן הגיע הרגע הגדול של מקווי. הראמס הניעו את הכדור לקו היארד ובדאון רביעי, המאמן הצעיר גילה הרבה אומץ והשיג טאצ'דאון נוסף של אנדרסון, שקבע 15:30. דאלאס עוד הצליחה לצמק, אבל לא קיבלה שוב את הכדור.

ג'ארד גוף סיים עם 186 יארד בלבד (15 מ-28) ואת עיקר העבודה עשו המנצחים על הקרקע עם 273 יארד, כולל 123 וצמד של אנדרסון ו-115 וטאצ'דאון של גרלי. דאק פרסקוט מסר ל-266 יארד וטאצ'דאון ומייקל גאלופ קטף 119 יארד באוויר, אך אליוט איכזב עם 47 יארד בלבד בריצה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully