וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אוסטרליה: אנדי מארי נתן פייט, אבל הפסיד לבאוטיסטה אגוט

הבריטי בן ה-31, שערך ככל הנראה את משחקו האחרון בקריירה, סיפק תצוגת טניס אדירה אך נכנע 6:4, 6:4, 6:7 (5), 6:7 (4), 6:2

עריכת וידאו: מתן חדד

זהו, זה נגמר: אנדי מארי ערך היום (שני), ככל הנראה, את משחקו האחרון בקריירה אחרי שסיפק תצוגת טניס אדירה במשחק של יותר מארבע שעות, אך הפסיד 6:4, 6:4, 6:7 (5), 6:7 (4), 6:2 לרוברטו באוטיסטה אגוט הספרדי בסיבוב הראשון של אליפות אוסטרליה. כזכור, הבריטי בן ה-31 הודיע במסיבת עיתונאים שהאליפות צפויה להיות האחרונה בקריירה שלו בשל כאבים אדירים במותן. הוא זכה לתמיכה נהדרת מהקהל במלבורן אך לא הצליח לגבור על הספרדי המצוין, המדורג 23 בעולם והגיע במומנטום אדיר אחרי שזכה בטורניר דוחא בתחילת השני.

טניסאי בריטי אנדי מארי. רויטרס
סיפק לקהל במלבורן לא מעט רגעים קסומים. אנדי מארי/רויטרס

במערכה הראשונה מארי התקשה במשחקוני ההגשה שלו בעוד באוטיסטה אגוט שייט בדרך לשבירה, אותה השיגה במשחקון הרביעי של מארי כדי לעלות ליתרון ולנצח במערכה 4:6. המגמה נמשכה גם במערכה השנייה: מארי השתדל, נתן את כל כולו, אבל באוטיסטה אגוט הצליח להשיג שבירה ולשמור על המשחקונים שלו בדרך ל-4:6 נוסף. זה היה נראה שזה בדרך לניצחון של הספרדי, אבל אז הגיעה המערכה השלישית ששינתה לחלוטין את התמונה.

במערכה השלישית מארי סיפק לקהל מספר רגעי קסם עם מהלכי טניס נפלאים, אך ניכר היה שהוא מתקשה. הבריטי החל לצלוע ונראה כסובל, אבל למרות זאת, הוא הצליח לשבור את באוטיסטה אגוט לראשונה במשחק ועלה ל-2:3. מארי המתוסכל התקרב לניצחון במערכה, אבל לא הצליח להשיג את השבירה המיוחלת למרות שהשיג יתרון במשחקון העשירי של המערכה וזה המשיך לשובר שוויון. שם, מארי שבר פעמיים ולמרות כל הסבל, שיחרר צעקה אדירה כשהצליח לנצח במערכה 6:7 (5). במערכה הרביעית מארי המשיך להילחם, השניים הצליחו לשמור על חבטות ההגשה שלהם והגענו פעם נוספת לשובר שוויון. הבריטי שבר את החבטה הראשונה של באוטיסטה אגוט, אבל הספרדי הגיב עם שבירה משלו. מארי שבר פעמיים נוספות בדרך לניצחון מדהים גם במערכה הרביעית, 6:7 (4), וכפה מערכה חמישית. באוטיסטה אגוט הצליח להתעשת מהמומנטום השלילי, והשיג שתי שבירות חשובות במערכה המכרעת בדרך ל-2:6 וניצחון לא קל אחרי יותר מארבע שעות.

עוד באותו נושא

אליפות אוסטרליה יצאה לדרך: נדאל דילג לשלב הבא, שראפובה הרשימה

לכתבה המלאה
טניסאי בריטי אנדי מארי. רויטרס
סבל מכאבים לאורך כל המשחק. אנדי מארי/רויטרס

מארי הוא אחד הטניסאים המעוטרים ביותר בסבב בשנות ה-2000. הוא זכה פעמיים בטורניר ווימבלדון בשנים 2013 ו-2016, זכה גם באליפות ארצות הברית ב-2012, הגיע חמש פעמים לגמר אוסטרליה, פעם אחת לגמר רולאן גארוס, והניף בסך הכל 45 תארי מסבב ה-ATP בקריירה. מארי אהוב מאוד באליפות אוסטרליה, בה השתתף בפעם ה-13. הוא הגיע חמש פעמים עד למעמד הגמר, אך לרוע מזלו תמיד הפסיד בו.

אמו של הטניסאי הבריטי אנדי מארי, ג'ודי מארי, עם אחיו ג'יימי מארי באליפות אוסטרליה. רויטרס
אימו של מארי, ג'ודי, ואחיו ג'יימי, באו לתמוך/רויטרס
טניסאי בריטי אנדי מארי עם הקהל באליפות אוסטרליה הפתוחה. רויטרס
גם הקהל המקומי היה בעדו/רויטרס
טניסאי ספרדי רוברטו באוטיסטה אגוט. רויטרס
אבל באוטיסטה אגוט הצליח להשיג את הניצחון/רויטרס
טניסאי בריטי אנדי מארי. רויטרס
חזר למשחק פעם אחר פעם. אנדי מארי/רויטרס
טניסאי בריטי אנדי מארי. רויטרס
אנחנו נתגעגע. אנדי מארי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully