וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים הורחק ותקף: "השופטים עושים מה שהם רוצים, אין ביקורת"

12.1.2019 / 18:04

מאמן מ.ס. אשדוד הורחק בירידה לחדר ההלבשה במחצית ולמרות ההפסד אמר: "אני מעודד מאוד ממה שראיתי". שי ברדה: "שיחקנו טוב, זה ניצחון מתוק"

יובל נעים מאמן מ.ס. אשדוד עם אלי לוי. לילך וייס רוזנברג
יובל נעים כעס/לילך וייס רוזנברג

מכבי נתניה ניצחה הערב (שבת) 0:1 את מ.ס. אשדוד במשחק שפתח את המחזור ה-18 בליגת העל. שער של גבי קניקובסקי בדקה ה-71 אחרי טעות אומללה של יואב ג'רפי סידרה לצהובים ניצחון ועלייה זמנית עד המקום השלישי.

יובל נעים הורחק על ידי השופט לירן ליאני בירידה לחדר ההלבשה, לאחר שלטענתו רק העיר לקוון על נבדל שנפסק נגד קבוצתו. נעים אמר בראיון המחצית: "השופטים עושים מה שהם רוצים ואין עליהם שום ביקורת, הם עושים מה שהם רוצים".

מאמן אשדוד יובל נעים אמר בסיום: "אני יוצא מעודד מאוד, היינו שווים למכבי נתניה. אני בטוח שנעשה שינויים ואז נהיה טובים יותר. אני מאמין בקבוצה הזו. יכולנו לנצח או לפחות לצאת עם תיקו. אני בטוח שנשתפר ונשיג יותר נקודות בהמשך. התחלנו בנחיתות, גם במשחקים האחרונים. מכבי נתניה בבית שלה היא קבוצה טובה מאוד, אנחנו לא מחפשים תירוצים, אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות.

"אני בטוח שאחרי השינויים שנעשה נהיה קבוצה הרבה יותר טובה. השחקנים עשו הכול ולפעמים זה לא מספיק. בסוף קיבלנו שער שדווקא בגלל ג'רפי שהוא השחקן הכי טוב שלנו כל העונה. אני בטוח שהוא יעזור לנו להישאר בליגה. חבל שזה קרה, אבל זה הכדורגל וצריך להרים את הראש ולהסתכל קדימה. גם כשאימנתי את אשקלון אף אחד לא האמין שנישאר בליגה, גם עכשיו אני בטוח שנישאר בליגה".

עוזר מאמן מכבי נתניה שי ברדה אמר: "שיחקנו טוב היום, הנענו את הכדור ושיחקנו מצד לצד. הייתה שליטה מוחלטת, למרות שגם יכולנו לספוג בסוף. 0:1 קטן, אבל גם מתוק וחשוב. אנחנו מאוד רוצים לעשות הכול כדי להגיע למטרות שלנו בליגה ובגביע. עכשיו נתכונן לבאר שבע ביום שלישי".

עוד בנושא:

מכבי נתצניה ניצחה 0:1 את מ.ס. אשדוד אחרי טעות גדולה של יואב ג'רפי

שי ברדה עוזר מאמן מכבי נתניה עם גבי קניקובסקי. לילך וייס רוזנברג
ברדה המרוצה עם קניקובסקי/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully