וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 12.1: צ'לסי מתכננת מחטף על ראביו, יונייטד בעקבות קוטיניו

הבלוז מנסים לגנוב לברצלונה את הקשר. השדים האדומים ינסו לפתות את הכוכב המסופסל, ריאל מדריד תחזיר את מוריניו? כל השמועות וההעברות

עריכה: מתן חדד

העברות

* אחרי ששקלה לבטל את צירופו בעקבות בעיות שהתגלו בבדיקות הרפואיות, מונאקו הודיעה על החתמתו של הקשר האחורי וויליאם ואנקר עד לסיום העונה, כשהוא מגיע בהשאלה מאנטליהספור הטורקית.

* גבריאל ברבוסה, הידוע בכינויו "גביגול", הושאל מאינטר לפלמנגו עד דצמבר 2019.

שמועות

* באנגליה טוענים שדויד לואיז בלמה הברזילאי של צ'לסי מתכנן לעזוב את הקבוצה כשחוזהו יפוג הקיץ וצפוי לעבור לבנפיקה.

* זה לא סוד שיובנטוס מחזרת אחרי איסקו כוכבה המסופסל של ריאל מדריד שלא מסתדר עם המאמן סנטיאגו סולארי. באיטליה מדווחים היום שהבלאנקוס שזקוקים בדחיפות לחלוץ בעל שיעור קומה ינסו לתפור עסקת טרייד עם אלופת איטליה שבמסגרתו פאולו דיבאלה יגיע לברנבאו בתמורה לקשר נבחרת ספרד. מחירו של איסקו מוערך ב-80 מיליון יורו בעוד שהחלוץ הארגנטינאי שווה בסביבות 100 מיליון יורו.

* בספרד מדווחים שמנצ'סטר יונייטד מנסה לפתות את פיליפה קוטיניו, הברזילאי שעלה שנרכש בכסף עצום על ידי ברצלונה מליברפול אך העונה בקושי רואה דקות משחק.

* ב"אל מונדו דפורטיבו" מדווחים שברצלונה שוקלת לנסות להחתים בקיץ את לוקה יוביץ', החלוץ הסרבי הצעיר שכבש 12 שערים ב-15 משחקי בונדסליגה העונה במדי פרנקפורט. הקטלאנים ימשיכו לעקוב אחרי החלוץ שמיועד להיות, אולי, היורש של לואיס סוארס.

* אחרי שהחתימה את פברגאס ונאלדו, מונאקו ממשיכה במסע החיזוק הנואש שלה ובצרפת מדווחים שהיא נחושה להחתים גם את פרנסיס קמאנו, חלוצה המצוין של בורדו שכבש העונה 11 שערים בכל המסגרות. בורדו מצידה לא תמכור אותו בפחות מ-25 מיליון יורו.

* ג'אנלוקה די מארציו מדווח שפיורנטינה מעוניינת להחתים את פדרו אוביאנג, קשרה של ווסטהאם. אוביאנג, שרשם תשע הופעות פרמייר ליג העונה, שיחק בעבר בסמפדוריה ומכיר את הליגה האיטלקית.

* ב"מירור" מדווחים שצ'לסי בדרך להחתמה כפולה. הבלוז , כך על פי הדיווח, הגיעו לסיכום על רכישתו של לאנדרו פארדס מזניט וניקולו בארלה מקליארי. פארדס מיועד להיות המחליף של ססק פברגאס שעזב למונאקו. ב"לאקיפ" מאידך טוענים שהמחליף של ססק עשוי להיות בכלל אדריאן ראביו. לצרפתי יש כבר סיכום עם ברצלונה, אבל האנגלים מתכננים מחטף.

* ב"סאן" מדווחים שפלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד מעוניין להחזיר את ז'וזה מוריניו למשרת מאמן הקבוצה. לשם כך הבלאנקוס יצטרכו לשלם בסביבות 13 מיליון יורו למנצ'סטר יונייטד כדי להיפטר מההסכם של הפורטוגלי עם הקבוצה.

* באנגליה מדווחים שלידס מצמרת הצ'מפיונשיפ מתכננת פנייה מפתיעה מאוד לריאל מדריד ותנסה לרכוש את השוער השלישי שלה קיקו קאסייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אדריאן ראביו שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
לא רק ברצלונה מעוניינת בו. אדריאן ראביו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully