וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל זוסמן סחט מחמאות. וויצ'יץ' שוב תוקף את פרנקל וניר אלון

11.1.2019 / 21:40

הסקאוטים והעיתונאים ביבשת התלהבו מגיבור הערב: "היה נהדר". המנהל צייץ: "מזל שיש חוקי רוסי ביורוליג... אה, בעצם אין". מייקל רול: "ניצחון ענק". ספרופולוס: "זה מוקדש לבעלי המועדון"

שחקן מכבי תל אביב דיאנדרה קיין. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
קטעו רצף של 18 ניצחונות בית של צסק"א קיין/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב השיגה הערב (שישי) את ניצחון היורוליג הגדול ביותר שלה העונה, כשהיממה את צסק"א 76:93 במוסקבה, וחגגה לראשונה באולם בו לא ניצחה (עד הערב) מאז 2004. הצהובים עומדים כעת על מאזן של 11:7, עדיין לא מספיק כדי להשתחל לשמונה הראשונות, אך לכולם היה ברור שכדי להגיע לשם, הם יצטרכו לייצר ניצחונות במקומות בלתי צפויים. מוסקבה זו בהחלט התחלה טובה. מדובר בהפסד הבית הראשון של צסק"א ביורוליג אחרי 18 ניצחונות רצופים, כמו גם בהפסד הבית הגבוה ביותר שלה ביורוליג מאז נובמבר 2012.

"אנחנו כל הזמן נלחמים כדי לנצח, גם במשחקים בהם אנחנו מפסידים ב-20 נקודות", התעקש יאניס ספרופולוס בסיום. "היינו מאוד מרוכזים היום. בהתחלה ספגנו נקודות קלות, אחר כך שיחקנו הגנה טובה מאוד, שיחקנו חכם מאוד. האחוזים שלנו מ-2 (74.5) מוכיחים שהיתה לנו התקפה טובה מאוד.

"היה חשוב שהשחקנים ישמרו על היתרון עד הסיום, וככל ששמרנו עליו, כך האמנו שנוכל לנצח. הגיע לנו לנצח בזכות היכולת בה שיחקנו. ההגנה שלנו היתה מאוד מתואמת כדי לעצור את צסק"א, הצלחנו להביא את המשחק לצורה בה רצינו וזה מה שסידר לנו את הניצחון. אני רוצה להקדיש את הניצחון לבעלים שתומכים בקבוצה הזאת, עוזרים לקבוצה שיהיה לנו את כל מה שצריך בשביל העבודה וגם לאוהדים שדוחפים אותנו בבית שלנו, ובכל מקום שאנחנו משחקים, אנחנו מקדישים את הניצחון גם להם".

מבחינה אישית, הערב הזה היה שייך ליובל זוסמן. לאחר שקיבל שיא דקות ביורוליג מול בודצ'נוסט באמצע השבוע (22 דקות, 8 נקודות), קיבל הפעם הישראלי הצעיר 27 דקות והחזיר עם שיא קריירה של 15 נקודות ב-100 אחוזים מכל הטווחים, כולל שישה ריבאונדים ושתי חטיפות. בסיום נשאל האם הוא יודע כמה זמן הצהובים לא ניצחו במוסקבה והשיב: "כן, רצינו לשנות את זה. בפעם האחרונה שניצחנו כאן הייתי ילד וראיתי את את המשחק בטלוויזיה. אני מרגיש נהדר, שמח על הניצחון ורוצה להמשיך להתקדם. זה נהדר".

מייקל רול הוסיף: "משחק ענק שלנו. כל ניצחון חוץ הוא גדול, עוד צעד כדי להיכנס לפלייאוף. אין ספק שהמפתח לניצחון היה ההגנה".

בחזרה לזוסמן. מי שנבחר ל-MVP של אליפות אירופה לעתודה ועורר סקרנות והתלהבות רבה בקרב סקאוטים מרחבי העולם סוף סוף סיפק קיבל את המושכות, והחזיר בריבית. "משחק ענק של זוסמן, בחוץ, אולי מול הקבוצה הטובה באירופה", צייץ ג'ונתן גבעוני, אחד ממומחי הדראפט הגדולים בעולם, שעובד עבור ESPN. "אני חושב שהוא נראה נהדר בסוף השבוע הזה".

העיתונאי האוקראיני אולכסנדר פרושוטה הוסיף: "יובל זוסמן שוב היה מדהים. משחק איום ונורא של הגארדים של צסק"א מוסקבה". מרקו פאליריקיו האיטלקי הזהיר את ילד הפלא של בודצ'נוסט גוגה ביטדזה וצייץ: "שים לב, גוגה, פרס השחקן הצעיר של היורוליג עדיין פתוח!" העיתונאי הטורקי אוטקן שאהין מ"יורוהופס" הוסיף: "לזוסמן היה משחק פיצוץ. בזמן שהוא היה על המגרש (28 דקות), מכבי ניצחה ב-22 נקודות".

כשעתיים לאחר סיום המשחק המשיך ניקולה וויצ'יץ' את הקרב שלו עם שמואל פרנקל ממנהלת הליגה ויו"ר ארגון השחקנים ניר אלון, כשצייץ: "אנחנו כל כך ברי מזל שיש לנו את החוק הרוסי ביורוליג ככה שזוסמן שיחק 28 דקות... אה, מצטער, אין חוק רוסי ביורוליג, הוא פשוט הרוויח את זה. כל הכבוד, זוס".

עוד באותו נושא

יורוליג: מכבי תל אביב הדהימה עם 76:93 ענק על צסק"א במוסקבה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully