וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי הודיע בדמעות: "כנראה שאפרוש אחרי אליפות אוסטרליה"

במסיבת עיתונאים נרגשת, הודיע הסקוטי בן ה-31 שבכוונתו לתלות את המחבט בעקבות נסיונות כושלים להתאושש מהפציעה בירך: "לא רוצה להמשיך בצורה הזו"

האם אחת מקריירות הטניס הכי מפוארות בשנים האחרונות מגיעה לסיום מפתיע? אנדי מארי הודיע הלילה (בין חמישי לשישי) במסיבת עיתונאים על כוונתו לפרוש בגיל 31, בעקבות פציעה טורדנית בירך ממנה הוא לא מצליח להתאושש. לטענת מארי, הוא יפרוש סופית ככל הנראה אחרי אליפות אוסטרליה, אם מצבו הפיזי יאפשר לו להשתתף בה.

במהלך מסיבת העיתונאים נראה מארי נרגש ועצוב, קטע את דבריו מספר פעמים בשל מחנק בגרון, וסיפר ש"אני נאבק עם הפציעה הרבה זמן. ב-20 החודשים האחרונים אני סובל מכאבים חזקים, ולא מרגיש טוב. עשיתי כל מה שיכולתי כדי להרגיש טוב יותר, אבל גם זה לא עוזר".

מסיבת העיתונאים המלאה של מארי

הוא הוסיף ש"אני לא רוצה להמשיך לשחק בצורה כזו, כי קשה לי להתמודד עם הכאבים. הייתי רוצה שווימבלדון יהיה הטורניר האחרון שלי, אבל אני לא בטוח שאוכל לעשות זאת. לא בטוח שאוכל לשחק עם כאבים עוד זמן רב, וממילא קשה לי ליהנות מהמשחקים או מהאימונים".

מארי הוא אחד הטניסאים המעוטרים ביותר בסבב בשנות ה-2000. הוא זכה פעמיים בטורניר ווימבלדון בשנים 2013 ו-2016, זכה גם באליפות ארצות הברית ב-2012, הגיע חמש פעמים לגמר אוסטרליה, פעם אחת לגמר רולאן גארוס, והניף בסך הכל 45 תארי מסבב ה-ATP בקריירה.

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully