וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: יובנטוס ניצחה 0:2 את בולוניה, מילאן עלתה לרבע הגמר אחרי הארכה

ברננדסקי (9) וקין (49) סידרו ניצחון קליל, צמד של קוטרונה נתן למילאן 0:2 בחוץ על סמפדוריה, לאציו הביסה 1:4 את נובארה עם צמד של אימובילה

עריכה: מתן חדד

שלב שמינית גמר הגביע האיטלקי, השלב הראשון בו הקבוצות הבכירות ביותר של הסרייה A משחקות, נפתח היום (שבת) עם שלושה משחקים. בשלב הזה המשחקים לא מתקיימים בפורמט של בית-חוץ, אלא מוכרעים על משחק אחד. לאציו לא התקשתה וניצחה 1:4 את נובארה מהליגה השלישית, בעוד מילאן גברה 0:2 על סמפדוריה לאחר הארכה. יובנטוס, מחזיקת הגביע בארבע השנים האחרונות, לא התקשתה מול בולוניה בהרכב משני וניצחה 0:2.

שחקני יובנטוס חוגגים. רויטרס
לא היה מסובך במיוחד. שחקני יובנטוס חוגגים/רויטרס

בולוניה - יובנטוס 2:0

המסע לעבר גביע חמישי ברציפות נמשך הערב עבור יובנטוס בצורה חלקה מול בולוניה מתחתית הסרייה A. מאסימיליאנו אלגרי בחר להעניק מנוחה לכמה שחקני מפתח שלו, כשכריסטיאנו רונאלדו, פאולו דיבאלה ואלכס סנדרו עלו מהספסל. פדריקו ברננדסקי ניצל טעות איומה של אנג'לו די קוסטה בשער של בולוניה כדי לכבוש את הראשון (9), מואיז קין הצעיר שקיבל קרדיט החזיר בגדול עם השני (49).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דניס פראט שחקן סמפדוריה לפני ריקרדו רודריגס שחקן מילאן. GettyImages
המשחק במראסי נגרר להארכה. דניס פראט לפני ריקרדו רודריגס/GettyImages

סמפדוריה - מילאן 2:0

ארבעה ימים לפני הסופרקאפ מול יובנטוס בערב הסעודית, הרוסונרי נאלצו להזיע במשך 120 דקות במראסי. פפה ריינה הציל אותם כמה פעמים מול חלוצי סמפדוריה ושער של גונסאלו היגואין נפסל, אבל בתחילת ההארכה שלח ג'נארו גאטוזו את פטריק קוטרונה למגרש, והחלוץ הצעיר עשה את ההבדל עם שתי בעיטות מהאוויר - הראשונה אחרי בישול של אנדראה קונטי בדקה ה-102 והשני בהקפצה מתוחכמת אחרי מסירה של הקאן צ'לחנוילו בדקה ה-108.

סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' שחקן לאציו חוגג. GettyImages
עוד שער לאוסף. מילינקוביץ' סאביץ'/GettyImages

לאציו - נובארה 1:4

הקבוצה של סימונה אינזאגי הבטיחה את העפלתה לרבע הגמר אחרי 1:4 קליל על נובארה החלשה. לואיס אלברטו היה הראשון לפתוח בה בחגיגה (12), צ'ירו אימובילה תיקן החמצת פנדל והכפיל את היתרון (20). רבע שעה מאוחר יותר אימובילה השלים צמד, ומיליניקוביץ' סאביץ' קינח עם שער בתוספת הזמן של המחצית הראשונה (45+3). אומברטו אוספי רק צימק לקבוצת הליגה השלישית (49).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully