וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו חוזר לאימוני הפועל ירושלים, הפציעה של בראון לא חמורה

10.1.2019 / 12:42

הקפטן שהושעה יחזור מחר, אחרי שגם האוהדים הניפו שלטים בעדו נגד אנטוורפן. הגארד בספק לנס ציונה, אולם לא ייעדר לאחר מכן

באדיבות ONE

הפועל ירושלים הבטיחה אמש (רביעי) באופן מתמטי את מקומה בשמינית גמר ליגת האלופות של פיב"א, לאחר שהביסה את אנטוורפן 72:92. עבור מאמנה, עודד קטש, מדובר בהיסטוריה קטנה: בקמפיין האירופי השלישי שלו במועדון, אחרי השניים שהתקיימו ב-2011 וב-2012, הוא הצליח לראשונה לדלג מעל שלב הבתים.

ברקע המשחק הידהדה כצפוי פרשת ליאור אליהו, שירושלים מנסה לשים לה סוף. הבוקר הודיעה הקבוצה שאליהו יחזור לאימונים כבר מחר. כך או כך, רוב האוהדים לא הביעו את דעתם ולא התייחסו למקרה, אבל לפחות החלק הקולני של האוהדים ביציעי הארנה, שיושב מאחורי הסל, לקח צד והניף שלטים לכבוד הקפטן המושעה. "כביסה מכבסים בבית", נכתב בכרזה אחת. "קפטן, אנחנו מאחוריך", נכתב באחרת.

קטש לא ראה בכך התרסה נגדו או נגד הפעולות שבהן נקט המועדון. "אהבתי את התגובה של הקהל, כי אוהדים צריכים לתמוך בשחקנים שלהם", אמר המאמן. "לא הייתי קורא למה שקרה זעזוע. זה חלק מדברים שקורים לפעמים. קשה לנבא איך הדברים יימשכו מכאן, אבל אני עטוף באנשים שמתייחסים ברצינות למה שהם עושים ואני משוכנע שזה יטופל על הצד הטוב ביותר".


עוד בנושא

הודעה חריגה: ליאור אליהו הושעה בעקבות "התנהגות שאינה הולמת"
הפועל ירושלים הביסה את אנטוורפן 72:92
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

שחקן הפועל ירושלים, ליאור אליהו. לילך וייס רוזנברג
נתמך על ידי הקהל. ליאור אליהו/לילך וייס רוזנברג

בניגוד לערב הקליעה החלש ביום ראשון מול מכבי ראשון לציון, שבמהלכו יידו שחקני ירושלים 38 שלשות וקלעו רק שמונה מתוכן, הפעם הם הגיעו ממוקדים הרבה יותר: כבר בדקה השנייה של המחצית השנייה הם קלעו את השלשה השמינית, ואת המשחק כולו סיימו עם 10 מ-26.

מן העבר השני, הבלגים יישרו לרעה את הסטטיסטיקה שלהם: ויקטור סנדרס וטייט ג'יישון, שצלפו 9 מ-15 לשלוש בניצחון על יריבתם הישראלים בסיבוב הראשון, חיברו הפעם 2 מ-11.

"הזכרתי לחברים את מה שקרה לנו נגדם במפגש הקודם, ואני אחד שרוצה לנקום על כל הפסד", אמר ג'יימס פלדין, שסיים עוד ערב במשרד עם 20 נקודות ב-19 דקות. "ידענו שזה משחק חשוב עבורנו, היינו חייבים לשכוח מראשון לציון ולהשתפר".

ג'ייקובן בראון הספיק לקלוע אמש שש נקודות בשש דקות, לפני שירד מהמגרש בגלל פציעה בברכו הימנית. למזלה של ירושלים, אחרי בדיקה התברר שהפציעה לא חמורה. הגארד עלול להחמיץ את המשחק מול נס ציונה, אבל לא ייעדר מעבר לכך.

(עדכון ראשון: 08:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully