וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודעה חריגה: ליאור אליהו הושעה "עקב התנהגות שאינה הולמת"

7.1.2019 / 21:16

הפועל ירושלים הכריזה כי הקפטן מורחק מכל פעילות עד הודעה חדשה. באסיפה שקדמה לאימון הערב פרץ ויכוח בינו לבין המאמן עודד קטש לעיני כל הקבוצה

באדיבות ONE

בעיית משמעת חמורה בהפועל ירושלים. האדומים פרסמו הערב (שני) הודעה חריגה, שבה נכתב בזו הלשון: "ליאור אליהו הושעה מפעילות עם הקבוצה עד להודעה חדשה, וזאת עקב התנהגות שאינה מקובלת".

מוקדם יותר התכנסה הקבוצה לאימון ראשון לקראת המשחק הביתי בליגת האלופות מול אנטוורפן ביום רביעי. לפני העלייה למגרש קיים המאמן עודד קטש אסיפה עם השחקנים, שבמסגרתה העיר על הביצועים מאז ההפסד אמש למכבי ראשון לציון, והתעכב על קטעים הקשורים לאליהו. השחקן חשב כי הערות כאלו צריכות להינתן בארבע עיניים, ולא מול כל הקבוצה ובין השניים התפתח ויכוח שבשיאו אמר קטש לאליהו "תשתוק" וזה השיב לו "אל תגיד לי לשתוק".

שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו עם מאמנו עודד קטש. ברני ארדוב
ויכוח לעיני השחקנים האחרים. ליאור אליהו עם עודד קטש/ברני ארדוב

לאחר העימות נשלח אליהו לביתו ולא הורשה להתאמן עם חבריו, אולם גורמים בירושלים טענו מאוחר יותר כי ההשעיה לא הייתה בגלל התקרית הזו - מבלי לפרט מה גרם לה.

מלכתחילה, אליהו לא היה בתוכניות המקצועיות של ירושלים לקראת העונה הנוכחית, אולם הוא נשאר לבסוף בהתאם לחוזהו ואף מונה לקפטן. בשלושת מחזורי הליגה הראשונה תרם 9.3 נקודות ו-7.6 ריבאונדים, אולם מאז ירד ביכולתו וממוצעיו הצטמקו ל-4.5 ו-3.4 בהתאמה. בליגת האלופות של פיב"א מצבו עוד פחות טוב, ובהיעדר החוק הרוסי הוא מקבל רק 13.1 דקות וקולע 4.3 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully