וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונש של אריק סאבו: הרחקה אוטומטית משני משחקים, שניים נוספים על תנאי

הקשר של הפועל ב"ש כבר נעדר ממשחק ההפסד מול בני יהודה וגם את המפגש מול מכבי חיפה יראה מהיציע. קנסות לבית"ר, בני יהודה והפועל ת"א

עריכת וידאו: מתן חדד

אריק סאבו עמד היום (רביעי) לדין זכר לעימות שלו עם עמראן אלקרינאוי במשחקה של הפועל באר שבע נגד מ.ס. אשדוד. על הסלובקי נגזרה הרחקה לשני משחקים בפועל ועוד שני משחקים נוספים על תנאי. למעשה, את החצי הראשון של העונש כבר ריצה בהפסד 3:1 לבני יהודה, כאשר גם את המשחק הקרוב מול מכבי חיפה הוא יראה מהיציע. כזכור, הקשר ספג ביקורות מבית ונקנס בתוך המועדון.

עוד מאירועי היום בביה"ד: בני יהודה נקנסה ב-14 אלף שקל. הזהובים הורשעו בהתנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדיה בשל השלכת כוס במהלך אחד ממשחקי הקבוצה. הדיין הראשי בהתאחדות ישראל שמעוני הפעיל את עונש התנאי שעמד נגד בני יהודה על סך 10,000 שקל והוסיף 4,000 שקל נוספים, כך שבסך הכול זה הגיע ל-14 אלף. הדיין הודיע למנכ"ל בני יהודה כפיר אדרי כי הוא מוכן להעניק דחייה של שבוע על מנת שהזהובים יוכלו לזהות את האוהד. עם זאת, אדרי הודה בהגינות כי הוא ובני יהודה טרם זיהו את זורק הכוס וכנראה שגם לא יוכלו לזהות את האדם ולכן אין טעם לדחות את הכרעת הדין.

הפועל תל אביב ביקרה גם היא בבית הדין וספגה קנס של 15 אלף שקלים בגין השלכת שתי מצתים, כאשר אחת פגעה בראש של שחקן יריב, וכן השלכת גלילי נייר. הכנסת הגלילים נעשתה באישור המשטרה והאבטחה באצטדיון, לכן האדומים ביקשו שלא להיענש בעקבות השלכתם, אך שמעוני בחר להכליל זאת במסגרת ההחלטה על העונש תוך אמירה כי "מדובר בעבירה קלה המצריכה עונש קל". קב"ט המועדון מסר כי יציע האוהדים מצולם באופן קבוע על ידי צוותו תוך השלמות ממצלמות האצטדיון, אולם אלה בקרית שמונה לא פעלו, ולכן לא עלה בידם לאתר את מיידה המצתים.

גם בית"ר ירושלים הגיעה היום לבית הדין, בפעם השביעית שלה העונה, ונקנסה ב-10,000 שקלים. הקבוצה נענשה בגין זריקת האבוקות במשחק בסכנין בשבת, פעם רביעית ברציפות בה היא מואשמת בסעיף התפרעות אוהדים, כאשר הפעם הדיין נעם ליובין אף טען כי "הקבוצה לא עמדה ברף העליון של טיפול בבעיות הללו". המשחק הרגיש שכלל את אוהדי האורחת לראשונה זה שלוש שנים עמד לטובת בית"ר ולכן הקנס נקבע על 10,000 שקלים בלבד.

אוהדי בני יהודה. קובי אליהו
אוהדי בני יהודה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully