וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: הקשר הרומני גבריאל ינקו החל להיבחן

9.1.2019 / 15:44

הקשר בן ה-24, שכבר חתם בהפועל רעננה לפני שנה וחצי ובסוף העסקה פוצצה, ינסה להרשים את יובל נעים. גם סייבו קויטה נבחן אצל נועלת הטבלה

עריכת וידאו: מתן חדד

הקשר ההתקפי הרומני גבריאל יאנקו החל הבוקר (חמישי) להיבחן במ.ס. אשדוד. יאנקו חתם לפני שנה וחצי בהפועל רעננה, אך העסקה איתו התפוצצה ארבעה ימים אחרי הודעת המועדון על צירופו והוא לא שיחק לבסוף בישראל.

בשנה וחצי האחרונות הוא היה בפולין וברומניה, אבל לא הותיר רושם מיוחד בקבוצות בהן שיחק. בעבר נחשב הקשר בן ה-24 לכישרון גדול ברומניה. הוא ייבחן בימים הקרובים באשדוד ואם ירשים, יחתום במקום אחד הזרים ההתקפיים של הקבוצה. בתוך כך, ממשיך להיבחן בקבוצה גם סייבו קויטה החלוץ, שהגיע מאמיין הצרפתית ובעבר שיחק תחת יובל נעים באשקלון וגם הוא מנסה להרשים את נעים, שממשיך לחכות להתפתחות במגעים עם החלוץ הסרבי סטפן שצ'פוביץ' מווידי ההונגרית.

ינקו גדל במחלקת הנוער של סטיאווה בוקרשט, אבל בגיל 17 עבר לאקדמיה של גאורגה חאג'י ומשם המשיך לקבוצת ויטורול, השייכת לשחקן העבר האגדי. הוא כבש 10 שערים ב-30 משחקים במשך עונה וחצי, ובדצמבר 2012 נרכש בחזרה על ידי סטיאווה. אחרי שלוש שנים במהלכן כבש 16 שערים בכל המסגרות והיה שותף לשלוש אליפויות, ינקו הושאל לקרבוקספור הטורקית בינואר 2016, ולאחר מכן חזר לוויטורול וכאמור היה חתום על שער הניצחון ב-0:1 על קלוז', שהעניק לקבוצה הצנועה אליפות היסטורית תחת הדרכתו של חאג'י. לאחר מכן עבר ינקו לטרמליצה ו-וולנטארי.

השחקן בן ה-23 שיכול לאייש את כל עמדות ההתקפה ובדרך כלל מתופקד כקיצוני, סיים את העונה שעברה עם ארבעה שערים ב-22 משחקים והופיע גם בנבחרות הצעירות של רומניה.

שחקן סטיאווה בוקרשט גבריאל ינקו. GettyImages
ירשים את יובל נעים? גבריאל ינקו/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully