וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בליגה יוקמו קבוצות בת של קבוצות בכירות עם שחקנים עד גיל 23

בישיבה בין נציגי ההתאחדות, המנהלת והקבוצות הוחלט על הצעד הזה. ארז כלפון: "מאמין שזה יתרום לשחקן הישראלי", זוארץ: "נתקדם לעבר עתיד טוב יותר"

עריכת וידאו: מתן חדד

בפגישה משותפת של נציגי הקבוצות, מנהלת הליגות, ההתאחדות לכדורגל ו-וילי רוטנשטיינר המנהל הטכני של נבחרות ישראל, בסוגיית פיתוח השחקן הצעיר וקידום הכדורגל הישראלי, הוסכמו הנושאים הבאים:

• השחקנים הישראלים הצעירים שמסיימים גיל נוער, אינם זוכים למספיק דקות משחק ויש למצוא פיתרון שיאפשר לשתף אותם לצד שחקנים בוגרים בכדורגל המקצועני.

• נבחנו פתרונות שונים ומגמות מהעולם בשילוב צעירים והוסכם כי הקמת קבוצות בנות של שחקנים עד גיל 23 שיתחרו בליגה הלאומית הוא פתרון עדיף על פני הקמת ליגת מילואים.

• בכדי ליצור איזונים ולאפשר זרימת שחקנים גם לקבוצות הפחות גדולות, הוסכם כי שחקנים בגיל 23 ללא חוזה בקבוצת האם ישוחררו ויוכלו להשתלב בקבוצות הפחות גדולות.

• כן הוסכם כי צריך למצוא איזון כלכלי לקבוצות הליגה הלאומית כאשר חלק מהפתרון יבוא מהפחתת הסכומים המגיעים לקבוצות ב' בגין זכויות שידור, טוטו וכו'.

• בכדי להניע את המהלך, יש לבחון פתרון אשר ישלב הקמת ליגה ארצית חצי-מקצוענית תוך פיצוי חד פעמי לקבוצות היורדות בתום עונת המשחקים הראשונה.

• צוות משותף של המנהלת וההתאחדות ידון בהקדם בפתרונות אשר יאפשרו קידום הפתרון באופן מיידי.

מנהל טכני נבחרת ישראל, ווילי רוטנשטיינר. ברני ארדוב
רוטנשטיינר/ברני ארדוב

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות הגיב ואמר: "אני שמח על ההתקדמות המשמעותית שנעשתה בישיבה המשותפת לקבוצות, ההתאחדות ולמנהלת. אני מאמין כי האנרגיות החיוביות מהפגישה יתורגמו לשינוי משמעותי לטובת השחקן והכדורגל הישראלי. הסכמנו על עקרונות שיאפשרו לפתח את השחקן הישראלי הצעיר במסגרת המועדון שלו ולקדם את הכדורגל הישראלי".

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות, הוסיף: "פיתוח השחקן הישראלי הצעיר ומציאת הדרכים הנכונות לקידומו הם תנאי הכרחי להצלחת הכדורגל שלנו. יש לנו בעיות ייחודיות, אבל ישנן גם הזדמנויות לשנות את המצב הנוכחי. החובה שלנו היא לחשוב כל הזמן על טובת השחקנים והענף ואני משוכנע כי כבר בזמן הקרוב נתחיל ביישום התכניות שיתרגמו הלכה למעשה את החשיבה הפורה ואת שיתוף הפעולה בדרך לעתיד נכון וטוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully