וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה במכבי נתניה: מנגנון הניהול של אייל סגל ישתנה בעונה הבאה

9.1.2019 / 10:15

הבעלים לא מסוגל לשאת את ביקורות הקהל כלפי המאמנים והשחקנים והחליט לבנות דירקטוריון שיורכב מאוהדי הקבוצה ויערבם בקבלת החלטות: "הוא רגיש מאוד"

עריכת וידאו: מתן חדד

בעלי מכבי נתניה אייל סגל ישנה את המבנה הניהולי של המועדון בתום העונה ויבנה דירקטוריון שיורכב מאוהדי הקבוצה. המבנה הניהולי הנוכחי בו סגל הוא המחליט הבלעדי במועדון לא יימשך. בעלי הקבוצה, שהוא גם אוהד מושבע, כבר לא יכול לשאת את הביקורות השליליות של חלק מהקהל, שלעתים נכתבות בצורה פוגענית, ולכן הוא רוצה שהאוהדים יהיו חלק מרכזי בקבלת ההחלטות במועדון וכך לא יישא לבד את כל המטען הרגשי שכרוך בלהיות בעלי קבוצה שהוא גם אוהד שלה. בסביבתו של סגל הדגישו שהבעיה שלו היא לא עם ביקורת פוגעת וארסית כלפיו, אלא עם מה שנאמר ונכתב על הצוות המקצועי ועל שחקנים בקבוצה.

באחרונה פתח סגל בפני האוהדים את האפשרות להיות שותפים שלו ב-50 אחוז ממניות הקבוצה. גם אם המהלך הזה לא יתרומם והאוהדים לא ירכשו מניה תמורת אלף שקל לאוהד, סגל מתכוון, כאמור, לצאת לדרך עם מבנה ניהולי חדש. "מה שהיה העונה ובעונה שעברה לא יימשך מהעונה הבאה", אמר הבוקר גורם במכבי נתניה שקרוב לבעלים. "אייל לא ימשיך להיות בעלים יחיד. יהיה דירקטוריון שיקבל החלטות. כשיש בעלים שהוא אוהד שרוף של הקבוצה, הוא רגיש מאוד לכל מה שנאמר ונכתב על ידי אוהדים מהיציע, כך שאדרבא, אם האוהדים רוצים להחליט, בבקשה שיצטרפו".

אייל סגל בעלי מכבי נתניה. ברני ארדוב
"אייל לא ימשיך להיות הבעלים היחיד". סגל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully