וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מביא הכדורים מדבר: "מקווה שהופעת הטלוויזיה הבאה תהיה כשחקן בוגרים במכבי תל אביב"

9.1.2019 / 9:50

הילד ששימש כמביא כדורים מול נתניה ועורר את זעם אלקסלסי מספר על רגעי הפחד והתהילה. אביו: "לראות אותו בוכה פצע לי את הלב"

עריכת וידאו: מתן חדד

כשנסע עם קבוצת הילדים ממכבי תל אביב דרום לשמש כמביא כדורים במשחק מול מכבי נתניה, לא יכול היה לשער לעצמו עידן קפלנר שיהפוך לאחד מגיבורי הערב. "הבחור שארגן הכל הסביר לנו שאנחנו חייבים למסור את הכדור רק אחרי שאנחנו יוצרים קשר עין עם השחקן", סיפר אמש (שלישי) הילד בן ה-12. "אני חיכיתי שהשוער של מכבי נתניה יסתכל עלי, אבל הוא כנראה לא הבין את זה וממש כעס והתעצבן, הוא אמר לי בצעקות למסור לו את הכדור והוסיף עוד כמה מלים.

"אני לא ילד יותר מדי רגיש שבוכה בקלות, אבל אחרי שהוא לקח ממני את הכדור, מאוד נפגעתי מההתנהגות שלו ובכיתי. בסוף המשחק הוא בא להתנצל וזה הרגיע אותי קצת". לבית הספר בבת ים, שם הוא מתגורר, קפלנר לא יכול היה ללכת אתמול. "כל הלילה אחרי המשחק נשלחו אלי מלא הודעות לאינסטגרם ולוואטסאפ ולא יכולתי להירדם. בבוקר לא יכולתי לקום ורק בשעה 11 התעוררתי. נשארתי בבית וטוב שכך כי בבית הספר בטח כולם היו מבקשים לדעת מה איתי".

עידן קפלנר. באדיבות המצולמים
"אחרי שהוא לקח ממני את הכדור, מאוד נפגעתי מההתנהגות שלו ובכיתי". קפלנר/באדיבות המצולמים

אלקסלסי מתנצל בפני קפלנר

"את האירוע לא ראיתי מהיציע", סיפר אביו, שרון. "זו היתה כבר המחצית השנייה וממקום מושבי ביציע המזרחי באיצטדיון בנתניה לא יכולתי להבחין בתקרית, אבל אז התחלתי לקבל הודעות וואטסאפ מהמון אנשים ששלחו לי את הווידאו מהטלוויזיה בו רואים את עידן בוכה. בהתחלה לא הבנתי מה קרה ונבהלתי. אחרי זה כשהתברר לי שהוא נפגע מאוד ונעלב מגולן אלקסלסי שוער מכבי נתניה, הפנמתי שמצד אחד זה משהו שקשור למגרש הכדורגל וחס וחלילה לא משהו יותר גרוע, אבל מצד שני כאב לי מאוד. הווידאו הזה בו רואים את הבן שלי בוכה פצע לי את הלב. לשמחתי בסוף המשחק גולן התנצל בפני עידן וזה הקל עלי".

קפלנר הצעיר מדבר בביטחון ובבגרות. "זכיתי בשבע דקות התהילה שלי ואני בטוח שבעוד יומיים לא יזכרו אותי. אני משחק בילדים של מכבי כמגן ימני וכקיצוני ואני חושב שאם אני במכבי תל אביב, יש בי כנראה משהו. בוא נגיד שאני מקווה שההופעה הבאה שלי בטלוויזיה תהיה כשחקן בוגרים של מכבי תל אביב". על הקבוצה של ולדאן איביץ' שדוהרת לאליפות, הוא אמר: "זכיתי שדור פרץ יצלצל אלי אחרי המקרה וירגיע אותי. הוא הסביר לי שאלה דברים שיכולים לקרות במשחק ושלא אקח את זה באופן אישי, כי שחקני כדורגל נמצאים בלחץ גדול במשחק. העונה הזו נפלאה, אבל הייתי שמח אם היתה לנו יותר תחרות ושעוד קבוצות היו בצמרת הגבוהה כדי שיהיה עוד יותר עניין".

עידן קפלנר ואביו, שרון קפלנר. באדיבות המצולמים
סוף טוב, הכל טוב. עידן ושרון קפלנר/באדיבות המצולמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully