וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאנס יאמן את טמפה ביי, מאט לפלור את הפאקרס

המאמן שפרש לפני כשנה חוזר לקווים, גרין ביי לקחה את הכוכב העולה מטנסי ואריזונה שמה את ידה על קליף קינגסבורי מ-USC

ברוס אריאנס מאמן אריזונה קרדינלס. Stephen Brashear, AP
חוזר מהפרישה. אריאנס/AP, Stephen Brashear

הפלייאוף בשיאו, אבל הקבוצות שלא שם כבר מתכננות את העתיד ובימים האחרונים זכינו לסבב של החתמות מאמנים:

* מאט לפלור הוא המאמן החדש של גרין ביי. לפלור בן ה-39 נחשב לכוכב עולה בשוק המאמנים ההתקפיים ועבד בעונה האחרונה כמתאם ההתקפה של טנסי. קודם לכן, הוא היה מאמן הקוורטרבקים של אטלנטה בעונה בה מאט ריאן זכה ב-MVP ומתאם ההתקפה של לוס אנג'לס ראמס לפני שתי עונות. הוא ניצח במאבק על התפקיד תשעה מועמדים אחרים וינסה להוציא כעת את המיטב מארון רוג'רס, שנכנס לחלק האחרון של הקריירה שלו. לפלור מחליף בתפקיד את ג'ו פילבין, ששימש כמאמן זמני בחודש האחרון, מאז פיטוריו של מייק מקארת'י.

* ברוס אריאנס בן ה-66 החליט לחזור מהפרישה לטובת אימון טמפה ביי. אריאנס עבד במשך חמש שנים כמאמן אריזונה ופרש בסיום עונת 2017, אך לאחר שנה בטלוויזיה הוא החליט לשוב וסיכם לארבע שנים עם שנה נוספת כאופציה. הוא יחליף את דירק קוטר, שפוטר מיד עם סיום העונה. טוד בואלס, שפוטר מהג'טס, יהיה המתאם ההגנתי של אריאנס, שאימן אותו בקולג'.

* קוטר עצמו חוזר לתפקיד מתאם ההתקפה של אטלנטה, תפקיד בו שימש בין 2012 ל-2014. הוא יחליף את סטיב סרקיסיאן, שפוטר מתפקידו אחרי שנתיים.

* הקבוצה הקודמת של אריאנס, אריזונה, מינתה כמאמנה החדש את קליף קינגסבורי. הוא יחליף את סטיב ווילקס, שפוטר אחרי עונה אחת בלבד בתפקיד. קינגסבורי יגיע מ-USC, שם שימש בשנתיים האחרונות כמתאם ההתקפה אחרי שאימן את טקסס טק במשך שש שנים.

* דנבר, שנפרדה מואנס ג'וזף, נשארה עם שני מועמדים לתפקיד המאמן: המתאם ההגנתי של שיקגו, ויק פאנג'יו ומאמן קו ההתקפה של פיטסבורג, מייק מונצ'אק, שאימן במשך שלוש שנים את טנסי בתחילת העשור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully