וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה הצרפתי: ליון הפסידה 2:1 בביתה לשטרסבורג והודחה

אז'ורקה (26) וקונה (52) סידרו לאורחים עלייה לחצי הגמר. טראורה רק איזן באופן זמני (49) ופקיר החמיץ פנדל במחצית הראשונה

עריכת וידאו: מתן חדד

שלב רבע הגמר בגביע הצרפתי נפתח היום (שלישי) עם הפתעה כשטרסבורג השיגה 1:2 בחוץ על ליון. פנדל של לודוביק אז'ורקה (26) העלה את האורחים ליתרון, נביל פקיר החמיץ פנדל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, ברטרנד טראורה שנכנס כמחליף בהפסקה תיקן ואיזן (49), אבל המילה האחרונה הייתה של לאמינה קונה (52) שקבע את תוצאת המשחק. שטרסבורג עלתה לחצי הגמר, ליון תתרכז במפעלים האחרים שנותרו לה.

גם המחזור ה-18 בליגה הצרפתית נמשך היום. במוקד קיבלנו את נאנט, שגברה בביתה 0:2 על מונפלייה, שאחרי פתיחת עונה מרשימה רשמה משחק ליגה שלישי רצוף ללא ניצחון. מאג'יד וואריס (62) וניקולה פאלוי (81) כבשו וסידרו לנאנט את הניצחון שהעלה אותם למקום ה-11 בטבלה. למרות ההפסד, מונפלייה עדיין רביעית הודות לפתיחת העונה הטובה. במשחק תחתית חלש אמיין ואנז'ה נפרדו ב-0:0.

* ספורטינג חיחון מליגת המשנה הספרדית הפתיעה בגדול את ולנסיה, וניצחה אותה 1:2 בבית במשחק הראשון במסגרת שמינית גמר הגביע הספרדי. חאבייר נובלייאס (34) כבש ראשון לחיחון, דני פארחו (45) איזן ואקס מכבי תל אביב ניק בלקמן, שעלה כמחליף בדקה ה-78, כבש כעבור דקה וקבע את תוצאת המשחק. למזלה של ולנסיה, היא תוכל לתקן בגומלין שייערך בשבוע הבא.

נביל פקיר שחקן ליון. GettyImages
הדחה מאכזבת. נביל פקיר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully