וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: נבחרות הגברים והנשים לקראת יום מכריע במוק' אליפות אירופה

נבחרת הגברים זקוקה לניצחון 0:3 או 1:3 על לטביה (19:30) כדי להעפיל ליורו-וולי לראשונה מאז 1971, הנשים זקוקות ל-0:3 על סלובניה, ולהגביל את היריבה ל-38 נקודות או פחות (20:00)

שחקני נבחרת ישראל בכדורעף. אתר איגוד הכדורעף, אתר רשמי
רגע האמת/אתר רשמי, אתר איגוד הכדורעף

נבחרות הנשים והגברים של ישראל בכדורעף יקיימו מחר (רביעי) משחקים מכריעים במוקדמות אליפות אירופה 2019, שיקבעו האם ישתתפו באליפות. נבחרת הגברים, שתשחק מול לטביה בז'לגבה ב-19:30, זקוקה לניצחון 1:3 או 0:3 כדי להעפיל ליורו-וולי לראשונה מאז 1971. בפני נבחרת הנשים, שהפסידה ביום ראשון 3:0 לבלגיה, עומדת משימה קשה אף יותר: עליה לנצח במטרווסט (20:00) את סלובניה החזקה 0:3, ולהגביל את היריבה ל-38 נקודות במשחק כולו (12 עד 13 נקודות במערכה בממוצע). במשחק הראשון בין השתיים ניצחה סלובניה 0:3.

נבחרת הגברים מתמודדת למעשה על הכרטיס לאליפות כאחת מחמש סגניות הבתים בעלות המאזן הטוב ביותר (מתוך שבעה בתים), שכן אסטוניה, שמובילה את הבית המשולש בו משחקת ישראל, כבר הבטיחה את המקום הראשון. בסוף השבוע הושגו בבתים אחרים תוצאות ששירתו את המטרה, וכעת תלויה נבחרת הגברים אך ורק בעצמה. במפגש הראשון בין הנבחרות ניצחה ישראל 0:3 עם הופעה מצוינת של טמיר הרשקו.

בשיחה עם איגוד הכדורעף הביע מאמנה הפולני של הנבחרת, ג'גוש ריש, אופטימיות באשר לסיכויי ההעפלה של חניכיו: "זו הנבחרת הכי חזקה של ישראל ב-15 השנים האחרונות. כולם עובדים קשה ורואים רק את ההעפלה לנגד עיניהם. אנחנו ניתן מלחמה במשחק הזה, ואני מקווה שזה יספיק לנו כדי להעלות".

סגל נבחרת הגברים: אלכס אוסוקין, גנאדי סוקולוב, איליה גולדרין, סלבה בצ'קלה, שון פייגה, טמיר הרשקו, עמרי שוורץ, אלכס שפרנוביץ', מיכאל מילשטיין, שלו סעדה, עידו דוד ויואב ססלר.

על נבחרת הנשים להשיג ניצחון ביתי מוחץ על סלובניה כדי להעפיל. עוד לפני ההפסד הישראלי לבלגיה ביום ראשון, שפגע בסיכויי ההעפלה של ישראל, הסביר המאמן ג'וזפה קוקריני מה יהיה על השחקניות לעשות כדי לנצח את הסלובניות. "כדי לחזור עם תוצאה חיובית, מוכרחים להפעיל לחץ על ההגשה שלהן", אמר האיטלקי. "אנחנו צריכים להגיש היטב כדי לאלץ אותן להאט את ההתקפה שלהן, שלא ישחקו נקודות מהירות, ובהתאם, לעשות עבודה טובה בחסימה. בה בעת, עלינו להימנע מטעויות בקבלה ובהתקפה".

סגל נבחרת הנשים: אניה וליקי (קפטנית), שני סוקולוב-פחם, בקי קופילוביץ', קתרינה זילברמן, גלית דבש, ספיר חודורוב, תמר שטיין, אביטל ז'לובה, טלי מרמן, אלה סעדה, פולינה מליק, ליר גופר וליזה סיריך.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully