וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלמזון הביסה את אלבמה בגמר המכללות

הטייגרס זכו באליפות שנייה בשלוש עונות בזכות 16:44 מדהים על האלופה היוצאת, שספגה הפסד ראשון העונה. הקוורטרבק הפרשמן טרבור לורנס כיכב

טרבור לורנס קוורטרבק קלמזון טייגרס. AP
הצגה אדירה של קלמזון/AP

עונת פוטבול המכללות הגיעה הלילה (בין שני לשלישי) לסיומה עם הצגה אדירה של המדורגת 2 קלמזון, שהביסה במשחק הגמר שנערך באצטדיון ליוויס בסנטה קלרה, קליפורניה, את המדורגת 1 והאלופה היוצאת אלבמה, 16:44. דאבו סוויני שוב ניצח את המכללה בה שיחק והתפתח כמאמן, בעוד שאלבמה ספגה הפסד ראשון מאז ה-25 בנובמבר 2017.

לראשונה מאז הוכנסה שיטת הפלייאוף ב-2014 התייצבו למשחק הגמר שתי הקבוצות בלתי מנוצחות (0:14 לפני המשחק), להן היה זה מפגש שלישי בגמר בארבע שנים, אחרי שהקרימזון טייד ניצחו ב-2016 והטייגרס ב-2017 בסיומן של שתי דרמות גדולות.

הפעם לעומת זאת, זה היה חד צדדי לחלוטין. קלמזון, שנראתה נהדר גם בגמר ה-ACC מול פיטסבורג וגם בקוטון בול שהיווה את חצי הגמר שלה ובו הביסה בשבוע שעבר את נוטרדאם, התנפלה מהרגע הראשון של הקבוצה חסרת האונים של ניק סייבן, שפספס הזדמנות לשבור שוויון עם בר בריאנט ולהפוך למאמן המעוטר בתולדות פוטבול המכללות. הוא נותר עם שש אליפויות במאזנו.

כבר במהלך ההתקפי השלישי של אלבמה במשחק, אי ג'יי טרל קטף את המסירה של טואה טנגובילואה והחזיר אותה לפיק סיקס של 44 יארד. הקוורטרבק הצעיר, שהתמודד בשבועות האחרונים עם פציעה, התאושש במהרה ומיד הפציץ טאצ'דאון של 62 יארד והקצב המסחרר נמשך עם עוד טאצ'דאון תוך דקה וחצי של קלמזון ותגובה נוספת של הקרימזון טייד.

אלבמה עוד עלתה ל-14:16 עם שער שדה בתחילת הרבע השני, אחרי שנעצרה על סף האנדזון, אבל זו גם הייתה שירת הברבור שלה במשחק וקלמזון שמה 30 נקודות מדהימות ללא מענה מאותו רגע, כשההגנה שלה משגעת את טנגובילואה ועוצרת את אלבמה שלוש פעמים ברציפות בדאון רביעי באזורים מסוכנים והקוורטרבק הפרשמן הסנסציוני שלה, טרבור לורנס, משחק עם המון ביטחון ומחלק טאצ'דאונים לכל דורש, כולל מסירה יפהפייה אותה הפך ג'סטין רוס לטאצ'דאון של 74 יארד באמצע הרבע השלישי.

לורנס מסר ל-347 יארד ושלושה טאצ'דאונים. רוס כיכב עם 153 יארד באווירר, טי היגינס הוסיף 81 וטראוויס אטיין רץ ל-86 ושני טאצ'דאונים. טנגובילואה סיים עם 295 יארד, שני טאצ'ים ושני איבודים. ג'רי ג'ודי תפס ל-139 יארד וטאצ'דאון עבור המפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully