וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיאה במטרה: ניסיון שוד של לוחמת MMA הסתיים רע מאוד עבור השודד

פוליאנה ויאנה עמדה לבדה בסמטה בריו דה ז'ניירו, גנב ניסה לקחת ממנה את הסלולרי שלה, אבל לא ידע שהיא לוחמת UFC והוכה נמרצות

עריכת וידאו: מתן חדד

אם אתה גנב, כדאי שתדע גם ממי לגנוב, זה לפחות מה שלמד מקס ברבוסה, שודד ברזילאי מריו דה ז'ניירו. ברבוסה ניגש באחת מסמטאות ריו לבחורה צעירה, פוליאנה ויאנה, בעוד היא אוחזת בטלפון הנייד שלה ומחכה למונית. השודד בתחילה שאל אותה לשעה, אבל אחרי שענתה לו, לא עזב והחל לאיים עליה, תוך שהוא דורש שתעביר לו את הסלולרי ואף טוען כי הוא חמוש.

מה שנסתר ממנו זו העובדה שוויאנה היא לוחמת MMA שכבר הספיקה להופיע בשתי קרבות UFC. "הוא אמר שיש לו נשק, אבל זיהיתי שלא מדובר בנשק אמיתי", סיפרה ויאנה, שגם מוכרת בכינוי "אשת הברזל", "בכל מקרה, לא יכולתי לתת לו את הזמן הדרוש כדי לשלוף את ה'נשק', אז הכתי אותו מיד בשני אגרופים ובבעיטה ולאחר מכן הכנעתי אותו בחניקה. האנשים שעברו ברחוב וראו את המתרחש, לא התערבו".

לאחר שהכניעה אותו, אמרה לו מפורשות כי היא אינה מתכוונת לאפשר לו להימלט, הושיבה אותו וחיכתה למשטרה. "הוא ראה שאני מאוד עצבנית וחשש שאכה אותו שוב. ברבוסה, כך הסתבר, מוכר לרשויות ולא מזמן הוא סיים לרצות שלוש שנות מאסר. השאלה היא האם בבית הסוהר הוא ספג מכות כמו שקיבל מ"אשת הברזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully