וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלופה שרדה: ניצחון דרמטי לפילדלפיה בשיקגו

דרמה אדירה בעיר הרוחות הסתיימה עם בעיטת שדה לקורה והחוצה וניצחון 15:16 של האיגלס, שיגיעו לניו אורלינס בסיבוב הבא. לוס אנג'לס צ'ארג'רס הרשימה עם 17:23 אצל בולטימור ותפגוש את הפטריוטס

שחקני פילדלפיה איגלס חוגגים מול שיקגו ברס. AP
שיברון הלב והחגיגה מנגד/AP

פלייאוף ה-NFL נמשך הערב (ראשון) עם ניצחון חוץ של הצ'ארג'רס בבולטימור, שקבע ש-LA תשחק בפוקסבורו בשבוע הבא. לאחר מכן, פילדלפיה שרדה עם מותחן נהדר ו-15:16 בשיקגו, ששלח אותה לניו אורלינס.

בולטימור - לוס אנג'לס צ'ארג'רס 23:17

הרייבנס נכנסו לפלייאוף בזכות שישה ניצחונות בשבעה מחזורים (כולל אחד גדול בחוץ על הצ'ארג'רס), כשהם חבים חלק גדול מהמהפך שלהם לקוורטרבק הרוקי למאר ג'קסון, אלא שהפלייאוף הוא עולם חדש וג'קסון, שהפך לאהוב לבם של אוהדי העורבים בחודשיים האחרונים, סיפק במשך שלושה רבעים הופעה מזעזעת, שהכניסה את הרייבנס לבור כל כך גדול שגם זיכה אותו בבוז מהקהל וקריאות בשמו של ג'ו פלאקו, קודמו בתפקיד וגם היה עמוק מדי כאשר המארחת התעוררה לקראת הסיום.

ג'קסון כמעט פימבל את הכדור פעמיים כבר בפתיחה ובסופו של דבר, היה זה הרץ האחורי קנת' דיקסון עם פאמבל (שלישי בשמונה מהלכים!), שהעביר לצ'ארג'רס את הכדור. בניגוד להתקפת הרייבנס, ההגנה דווקא באה לעבודה ועצרה שוב ושוב את LA. מייק בג'לי השיג ארבעה שערי שדה במחצית הראשונה והאורחים סיימו אותה ביתרון 0:12, כאשר ג'קסון מוסיף חטא לפשע ומאבד כדור.

הרייבנס קיוו לחזור למשחק, אבל אחרי שג'סטין טאקר כבש שער שדה, הוא החטיא אחד ולוס אנג'לס ניצלה זאת לטאצ'דאון של מלווין גורדון ויחד עם המרה ובהמשך עוד שער שדה, כבר עלתה ל-3:23. ג'קסון, אחרי שלא השלים מסירה במשך כשעתיים, עבר 60 יארד בשתי מסירות וצימק ואחרי שבולטימור השיגה את הכדור, מייקל קראבטרי השיג טאצ'דאון שני תוך ארבע דקות וחצי. בולטימור השיגה שוב את הכדור עם 45 שניות, אך ג'קסון ספג עוד סאק שהפך לפאמבל והמשחק נגמר.

פיליפ ריוורס סיים עם 160 יארד בלבד ואיכשהו זה הספיק מול 194 יארד (14 מ-29), צמד, איבוד אווירי ופאמבל של ג'קסון.

שיקגו - פילדלפיה 16:15

המשחק שנעל את הווילד קארד היה גם המשוגע מכולם ובסיומו, האלופה הצליחה שוב לשרוד איכשהו והיא ממשיכה לשלב הבא ותגיע לביקור אצל ניו אורלינס בתקווה להדהים שוב.

פילי השתחלה לפלייאוף ברגע האחרון בזכות אותה שיקגו, שניצחה במינסוטה בשבוע שעבר. האלופה, עם ניק פולס, פתחה היטב והשיגה שער שדה מהיר, אך בהמשך פולס נחטף פעמיים ברציפות ושיקגו ניצלה זאת וירדה להפסקה ביתרון 3:6 עם שער באזר של קודי פארקי. עוד נחזור אליו.

פילי נכנסה מצוין גם למחצית השנייה עם טאצ'דאון שתפס דאלאס גודר, אך הדובים לא ויתרו ובעזרת ההגנה הנהדרת שלהם, שמרו על המשחק צמוד. פארקי שוב כבש שער שדה ותשע דקות לסיום המהפך הושלם עם תפיסה של אלן רובינסון. המרת שתי הנקודות כשלה ופער נותר נקודה לטובת שיקגו, כאשר פולס מקבל את הכדור עם פחות מחמש דקות על השעון ומוביל דרייב מושלם שמסתיים בטאצ'דאון של גולדן טייט, 56 שניות לסוף.

גם כאן ההמרה לא הצליחה ושיקגו קיבלה צ'אנס אחרון. היא עברה את המגרש במהרה בעזרת מסירות גדולות של מיטשל טרוביסקי ופארקי קיבל בעיטה אחרונה מ-43 יארד, אבל הכדור שלו הלך לקורה, ומשם למשקוף, ומשם החוצה. זו הייתה הפעם השישית (!) העונה בה בעיטה שלו פגעה בעמוד ה-H. כמה אכזרי.

פולס מסר ל-266 יארד, שני טאצ'ים ושני איבודים. אלשון ג'פרי תפס ל-82 יארד מול האקסית. טרוביסקי סיים עם 303 יארד וטאצ'דאון, רובינסון תפס ל-143 יארד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully