וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן: פרנק ריברי ספג "קנס כבד" עקב התבטאויותיו

הקשר הצרפתי, שתקף בחריפות את מבקריו אחרי התמונה שלו עם הסטייק המוזהב, נקנס בכבדות על ידי המועדון. "הוא הותקף, אבל לא נקבל מילים כאלה"

עריכת וידאו: מתן חדד

פרנק ריברי ישלם ביוקר על תקרית הסטייק בדובאי. כזכור, הקשר הצרפתי של באיירן מינכן צולם במהלך חופשתו עם השף הטורקי המפורסם נוסרט גוצ'ה כשהוא אוכל סטייק מצופה בזהב, שעל פי הטענות עולה 1,200 יורו. בעקבות ביקורת קשה שספג ברשתות החברתיות, ריברי הגיב בצורה חריפה וכתב בטוויטר ובאינסטגרם: "בואו נתחיל עם כל הקנאים, הכועסים, אלה שנולדו בגלל קונדום קרוע. שיזדיינו האמהות שלכם, הסבתות שלכם וכל העץ המשפחתי שלכם. אני לא חייב לכם כלום".

היום (ראשון) הודיעה באיירן מינכן באמצעות המנהל הספורטיבי חסן סליהמידז'יץ' שריברי יספוג קנס כספי "כבד" על ההתבטאויות שלו ברשתות החברתיות. "הייתה לי שיחה ארוכה עם פרנק והבהרתי לו שהוא יספוג קנס כספי כבד והוא קיבל את זה", אמר סליהמידז'יץ' לתקשורת, "הוא השתמש במילים שאנחנו כבאיירן מינכן לא יכולים לקבל ושלפרנק אין את הזכות להשתמש בהן כמי שמהווה מודל לחיקוי ושחקן של באיירן מינכן".

הבוסני הוסיף: "פרנק הותקף בצורה קשה ונעלב. לא רק הוא, אלא גם המשפחה שלו ואשתו הותקפו. אפילו אמא שלו, שבדיוק עברה ניתוח, ספגה ביקורת. הוא הגן על עצמו ויש לו כל זכות לעשות את זה. עם זאת, אסור לו להשתמש במילים שהוא השתמש ואנחנו לא נקבל את זה".

ריברי, אגב, המשיך ותקף ברשתות החברתיות וכתב: "ההצלחה שלי היא רק בזכות אלוהים, בזכותי ובזכות אלה שקרובים אליי ומאמינים בי. כל האחרים הם אפילו לא אבנים בנעליים שלי".

מי שנשאל על כל העניין היה תומאס מולר, שאמר: "זה עניין למנהל הספורטיבי שלנו, להנהלה ולתקשורת. בשבילנו כקבוצה זה לא רלוונטי. פרנק הוא שחקן קבוצתי. תוקפים אותו הרבה והוא צריך להגן על עצמו".

פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן. GettyImages
ריברי באימון היום בדוחא/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully