וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי תשעה הפסדים רצופים בגמרים: קיי נישיקורי זכה בטורניר בריסביין

היפני (9 בעולם) קטע את הרצף העגום עם 4:6, 6:3, 2:6 בגמר מול מדבדב. פלישקובה הוכתרה כאלופת טורניר הנשים המקביל, גרגס זכתה באוקלנד

קיי נישיקורי. AP
שבר את הנאחס. קיי נישיקורי/AP

קיי נישיקורי הוכתר היום (ראשון) כאלוף טורניר בריסביין, כשניצח 4:6, 6:3, 2:6 את דניל מדבדב בגמר. היפני המדורג 9 בעולם, שנעצר רק בחצי גמר אליפות ארצות הברית האחרונה, יגיע במומנטום טוב גם לאליפות אוסטרליה שתיפתח בעוד כשבוע, אחרי שהציג יכולת מרשימה בטורניר ההכנה והתגבר על הרוסי המוכשר (16 בעולם).

זהו התואר ה-12 בקריירה של נישיקורי, והראשון שלו מאז טורניר ממפיס בפברואר 2016, אחרי שהפסיד בלא פחות מתשעה גמרים רצופים עד היום, כולל מול מדבדב עצמו בטורניר הביתי שלו בטוקיו לפני שלושה חודשים.

בטורניר הנשים המקביל בבריסביין זכתה קרולינה פלישקובה אחרי ניצחון קשה 6:4, 5:7, 2:6 על לסיה צורנקו. הצ'כית המדורגת 8 בעולם הוכתרה בפעם השנייה כאלופת הטורניר הודות לקאמבק נאה, אחרי שהיתה רחוקה שתי נקודות מהפסד לאוקראינית (27 בעולם) כשפיגרה 5:3 במערכה השניה, אבל התעשתה ודהרה לניצחון.

יוליה גרגס זכתה בטורניר אוקלנד עם ניצחון קשה 6:2, 5:7, 1:6 על ביאנקה אנדריסקו. הגרמניה המדורגת 14 בעולם התאוששה מהפסד מפתיע במערכה הראשונה מול הקנדית בת ה-18 וחזרה מפיגור 5:4 במערכה השניה בדרך לניצחון על המדורגת 152 בעולם, שהרשימה מאוד בטורניר ה-WTA הרביעי בלבד בקריירה המבטיחה שלה.

קרולינה פלישקובה. GettyImages
אלופת בריסביין בפעם השנייה. קרולינה פלישקובה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully