וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר הממונה על המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020 ביקר בישראל

6.1.2019 / 14:10

ישראל היא המדינה הראשונה בה מבקר סקורדה יושיטקה מאז מונה לתפקיד לפני כשלושה חודשים. יו"ר הוועד האולימפי בישראל, יגאל כרמי: "התרשמנו מהרוח המיוחדת וההתלהבות של העושים במלאכה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

השר הממונה על המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, סקורדה יושיטקה, ביקר הבוקר (ראשון) בוועד האולימפי בישראל. ישראל היא המדינה הראשונה בה הוא מבקר מאז מונה לתפקיד לפני כשלושה חודשים.

בקבלת הפנים במעמד שגריר יפן בישראל אייבושי קיוצ'י, השתתפו יגאל כרמי יו"ר הוועד האולימפי בישראל, אלכס גלעדי חבר הוועד האולימפי הבינלאומי, ד"ר שוקי דקל יו"ר הוועד הפראלימפי בישראל, גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל וניסים סספורטס מנכ"ל הוועד הפראלימפי בישראל. גם וד"ר רוני בורנשטיין הגיע כשגריר של רצון טוב של הוועד האולימפי בישראל.

יגאל כרמי אמר: "ביקרנו לפני כחודש וחצי ביפן והתרשמנו מאד מההכנות הקפדניות. אנו בטוחים שהמשחקים האולימפיים בטוקיו בקיץ 2020 יהיו הטובים ביותר שהיו אי פעם. התרשמנו מאד מהרוח המיוחדת וההתלהבות של העושים במלאכה".

השר סקורדה יושיטקה הוסיף: "היפנים רוכשים כבוד גדול לעם היהודי לא רק בישראל אלא לכל יהודי העולם. זה המקום שהכי רציתי לבקר בו. אנחנו נהנים משיתוף פעולה יוצא דופן עם הוועד האולימפי בישראל והוועד הפראלימפי. נשארה כשנה וחצי לפני פתיחת המשחקים ואני מבטיח לכם שנעשה הכל לביטחון המשלחות הישראליות ולהצלחת המשחקים".

ד"ר שוקי דקל: "אנו מעריכים מאד את הצהרתך כי תשקיעו את מירב המאמצים שהמשחקים הפראלימפיים יהיו במתכונת דומה למשחקים האולימפיים שיתקיימו קודם לכן".

בתחקיר המקדים על השר היפני התגלה שהתחביב הגדול שלו הוא אכילת תותים. מעבר לחלק הרשמי הטקסי, הפתיעו אותו המארחים בוועד האולימפי בישראל עם צלחת תותים טריים היישר מן השדה, שהעלו חיוך רחב בקרב המשלחת היפנית שראשיה אמרו: "אלה התותים הטובים ביותר שאכלנו".

יגאל כרמי, שוקי דקל, סקורדה יושיטקה, אייבושי קיוצ'י. עמית שיסל, באדיבות הוועד האולימפי בישראל, אתר רשמי
יגאל כרמי, שוקי דקל, סקורדה יושיטקה ואייבושי קיוצ'י/אתר רשמי, עמית שיסל, באדיבות הוועד האולימפי בישראל
  • עוד באותו נושא:
  • טוקיו 2020

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully