וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלייאוף נפתח: דאלאס גברה על סיאטל, הקולטס ניצחו ביוסטון

הקאובויס גברו על הסיהוקס 22:24 במשחק נהדר. הקולטס חזרו לפוסטסיזן אחרי ארבע שנים והרשימו עם 7:21 אצל היריבה ל-AFC דרום. הם יתארחו אצל קנזס סיטי בשבוע הבא

דאק פרסקוט דאלאס קאובויס. AP
דאלאס בשלב הבא/AP

פלייאוף ה-NFL יצא הלילה (בין שבת לראשון) לדרך עם ניצחון חוץ מרשים של אינדיאנפוליס ביוסטון, שקבע שהקולטס ישחקו בשבוע הבא אצל קנזס סיטי. לאחר מכן, דאלאס ניצחה 22:24 בבית את סיאטל.

יוסטון - אינדיאנפוליס 21:7

ארבע שנים חיכו אנדרו לאק והקולטס לחזור לפלייאוף וכשזה קרה, הם עשו זאת בצורה מרשימה מאוד עם נוקאאוט בחוץ ליריבה מה-AFC דרום. הטקסאנס, שבשלב מסוים של העונה ניצחו תשעה משחקים ברציפות, אך ספגו הפסד ביתי שני מול אינדי השנה.

הפתיחה של האורחים הייתה חלומית, עם טאצ'דאונים של אריק איברון בתפיסה ומרלון מאק בריצה בשני הדרייבים הראשונים, בדרך ל-0:14 מהיר. דשון ווטסון המפוזר איבד כדור ומנגד, הגנת המארחים קטפה מיד את לאק, אבל גם זה לא שינה הרבה ובאמצע הרבע השני, דונטרל אינמן העלה ל-0:21. יוסטון קיוותה להתקרב מעט לפני ההפסקה, אך נבלמה בדאון רביעי על קו ה-9.

המחצית השנייה הייתה הרבה יותר חלשה התקפית והטקסאנס איימו לרגע לעשות קאמבק, כאשר אחרי טאצ'דאון מצמק של קיקי קוטי בתחילת הרבע האחרון, הם התקרבו שוב, אך פעם נוספת נעצרו בדאון רביעי בחצי המגרש של האורחים וזה נגמר.

לאק לא היה מדויק מדי (19 מ-32), אך נזקק ל-222 יארד בלבד לצד שני טאצ'דאונים ואיבוד. מאק כיכב עם 148 יארד על הקרקע, הילטון תפס ל-85 יארד. ווטסון מסר ל-29 מ-49, 235 יארד, טאצ'דאון ואיבוד וגם רץ ל-76 יארד. קוטי תפס ל-110 יארד, דיאנדרה הופקינס רק ל-37.

דאלאס - סיאטל 22:24

המשחק השני של הלילה היה הרבה יותר צמוד ובסיומו, הקאובויס ניצחו משחק פלייאוף לראשונה מזה ארבע שנים. ההגנות עבדו היטב במחצית הראשונה והקאובויס איבדו את אלן הרנס לפציעה מחרידה, עד שריצה של אזיקייל אליוט ל-44 יארד סידרה למארחים טאצ'דאון של מייקל גאלופ ויתרון 6:10. הסיהוקס ניסו לענות, אך סבסטיאן ג'ניקובסקי גם החטיא בעיטה מ-57 יארד וגם נפצע וסיים את המשחק, מה שהוביל את סיאטל לשלל אילתורים אחרי ההפסקה.

למרות הכל, שתי דקות לסוף הרבע השלישי האורחים השיגו טאצ'דאון והוסיפו המרת שתי נקודות, כדי לעלות ל-10:14. דאלאס הגיבה מיד עם טאצ'דאון משלה והייתה קרובה לעוד אחד, אחרי החזרת פאנט נהדרת, אך דאק פרסקוט נחטף באנדזון. בניסיון הבא, פרסקוט כבר לא טעה ואחרי שתי עבירות של הסיהוקס בדאון שלישי וריצה נהדרת שלו בדאון שלישי נוסף, הקוורטרבק מצא את האנדזון בעצמו.

בלי פסקי זמן ובפיגור 10, הסיהוקס לא ויתרו. ראסל ווילסון מסר ל-53 יארד לטיילר לוקט וסיאטל צימקה עם טאצ'דאון ועוד המרה, אך האונסייד קיק, בהיעדרו של הבועט שלה, היה גרוע וזה נגמר.

פרסקוט מסר ל-226 יארד, טאצ'דאון ואיבוד. אליוט כיכב עם 137 יארד וטאצ'דאון בריצה, אמארי קופר תפס ל-106. ווילסון סיפק 233 יארד וטאצ'דאון, לוקט תפס ל-120.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully