וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 6.1: ברהים דיאס חתם על חוזה ארוך טווח בריאל מדריד

החלוץ הצעיר של מנצ'סטר סיטי (19) חתם על חוזה עד קיץ 2025 בשורות הבלאנקוס. וידאר קיארטנסון (28) צפוי לעבור למלטיאספור, דפו הושאל לריינג'רס. וגם: דניס סוארס בדרך לארסנל והסעיף המוזר ברכש של ריאל

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* קצת אחרי ההפסד הביתי לריאל סוסיאדד, ריאל מדריד הודיעה על החתמתו של ברהים דיאס, החלוץ בן ה-19 של מנצ'סטר סיטי. דיאס חתם בשורות הבלאנקוס על חוזה ארוך טווח עד קיץ 2025 ויוצג מחר בברנבאו אחרי הבדיקות הרפואיות.

* פרד רוטן, אקס מכבי חיפה, מונה למאמנה החדש של אנדרלכט. לידיעה המלאה

* החלוץ האנגלי הוותיק ג'רמיין דפו הושאל מבורנמות' לריינג'רס עד תום העונה הבאה.

שמועות

* בטורקיה מדווחים שאקס מכבי תל אביב, וידאר קיארטנסון האיסלנדי, נמצא על סף סיכום במלטיאספור הטורקית. הדיווחים טוענים שהטורקים סיכמו כבר את תנאי ההעברה עם קבוצתו הרוסית רוסטוב, ושהחלוץ בן ה-28 צפוי לחתום על חוזה לשנתיים בקבוצה המפתיעה, שנמצאת במקום השלישי בליגה הטורקית.

* באנגליה ובספרד טוענים שדניס סוארס, 24, הקשר הספרדי, בדרך מברצלונה לארסנל תמורת כ-22 מיליון יורו. אתמול אונאי אמרי אמר שהוא "לא יודע" אם זה יקרה, רק אמר ש"המועדון עושה מאמצים כדי להתחזק בחודש הקרוב", הוסיף שארסנל מחפשת בלם וקשר קיצוני, וציין ש"בעבר סוארס שיחק בתפקיד הזה בקריירה, כולל איתי בסביליה, כקיצוני בשמאל ובימין".

* יורגן קלופ נשאל האם ליברפול תצרף שחקנים בחלון הקרוב וענה "כנראה שלא", אבל בגרמניה טוענים שטימו ורנר עשוי להגיע לאנפילד, אבל בקיץ. יו"ר ר.ב לייפציג אמר שהקבוצה צפויה או להאריך את חוזהו (שמסתיים בעונה הבאה), או למכור אותו בקרוב, כי היא לא יכולה להרשות לעצמה לשחרר אותו בחינם בשנה הבאה. "קיקר" טוען שהמכירה של דומיניק סולאנקה מליברפול לבורנמות' ממחישה שליברפול אכן עשויה לצרף שחקן בכיר בעמדה קדמית.

* על פי ESPN, ברהאים דיאס, שעומד לעבור ממנצ'סטר סיטי לריאל מדריד, יש סעיף בחוזה החדש שלפיו אם הבלאנקוס ימכרו אותו בעתיד למנצ'סטר יונייטד, סיטי תקבל יותר כסף. ריאל שילמה על הקשר של נבחרת ספרד הצעירה 17 מיליון יורו על חוזה ל-6.5 שנים. סיטי עשויה לקבל עוד 7 מיליון יורו כבונוסים, ו-15 אחוז ממכירה עתידית (אבל 40 אחוז במקרה של מכירה ליונייטד). בספרד טוענים שהוא נפרד מחבריו ויוצג ביום שני בריאל.

* באנגליה טוענים: צ'לסי לא רק רוצה לצרף את גונסלו היגואין, בעסקה שבמסגרתה אלברו מוראטה יעבור לאיטליה, אלא גם רוצה לצרף ניקולו בארלה מקליארי כמחליף לססק פברגאס.

עוד באותו נושא

הנוער של היום: הכוכבים הצעירים שגנבו את ההצגה בגביע האנגלי

לכתבה המלאה
וירגג'יל ואן דייק שחקן נבחרת הולנד, טימו ורנר שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
בקרוב באותה קבוצה? ורנר עם ואן דייק/רויטרס

* עדכוני ברצלונה מחפשת בלם: הסוכן של גיז'רמו מריפאן, 24, הבלם הצ'יליאני של אלאבס, טוען שברצלונה רוצה אותו ופנתה לקבוצה. "מונדו דפורטיבו" טוען שהסוכן של מתיאס דה ליכט, מינו ראיולה, דורש על הבלם בן ה-19 כ-10 מיליון יורו לעצמו, שכר של 12 מיליון יורו לבלם, ולזה צריך להוסיף 75 מיליון יורו שאייאקס דורשת עליו. "מארקה" מדווחים שז'אן קלייר טודיבו, 19, בלם טולוז, יגיע בקיץ, אחרי שברצלונה סיכמה על רכישתו, וטרם החליטה אם יושאל לעונה הראשונה.

* אחרי שנת'ניאל קליין, מגן ליברפול, הושאל לבורנמות', מאמן קארדיף ניל וורנוק תקף: "אני מאוכזב מקליין ומליברפול. לגלות בטלוויזיה שהוא עובר לבורנמות' אחרי שכבר הבטיחו לי שהוא יהיה שחקן שלי, מבחינתי זה ביזיון וחוסר כבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully