וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "מוחמד עוואד? כל אחד צריך להיאבק על המקום שלו"

5.1.2019 / 20:16

מכבי חיפה המשיכה ברצף הניצחונות, המאמן התייחס לחלוץ שכלל לא שותף ולא אהב את דקות הסיום: "עשינו בלגן". אלישע לוי: "הייתי במצבים יותר קשים"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה המשיכה הערב (שבת) את התקופה הטובה שלה מאז בואו של מרקו בלבול, כשניצחה 1:2 באצטדיון המושבה את מכבי פתח תקוה. סינטאיהו סלליך (47) וניקיטה רוקאביציה (53) העניקו לירוקים ניצחון חוץ חמישי רצוף (הכי הרבה מאז האליפות האחרונה ב-2010/11) וניצחון ליגה שלישי ברציפות (לראשונה מאז מאי 2016). תומאש סיבוק צימק (66) עם השער הראשון שספגה מכבי חיפה ברצף הניצחונות של בלבול, אבל אלישע לוי סופר שבעה משחקים ללא ניצחון והקו האדום קרוב מתמיד, בעוד הירוקים במקום החמישי ורק נקודה מהמקום השני.

עוד בנושא:
הפועל חיפה לא מסוגלת לנצח בבית: סיימה ב-1:1 מול הפועל חדרה
בבכורה המחודשת של תומר קשטן: עירוני קרית שמונה גברה 0:1 על הפועל תל אביב
ברק בכר מתלבט לגבי המערך לקראת משחקה של הפועל באר שבע מול בני יהודה

סינטאיהו סלליך עם שון וייסמן שחקני מכבי חיפה. טל לוי
רק נקודה מהמקום השני. סינטאיהו סלליך ושון וייסמן חוגגים/טל לוי

מרקו בלבול, ששמר על מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות מאז חזר לתפקיד מאמן מכבי חיפה, אמר בסיום: "אני שמח שניצחנו במשחק חוץ קשה מאוד, מול קבוצה עם שחקנים מאוד איכותיים. ידענו שיהיה קשה. פתחנו מצוין את החצי הראשון, הגענו למצבים, החמצנו, ידענו שנצטרך להיות יותר חדים ושקטים. לא אהבתי את 20 הדקות האחרונות, שם אנחנו כן צריכים להשתפר. עשינו בלגן במגרש. ספגנו שער שאסור לספוג במשחק שכזה, צריך להיות דומיננטי ב-0:2 ולצערי הלכנו אחורה. אני שמח שהחבר'ה גילו אופי ונלחמו בסוף והביאו תוצאה טובה מאוד. ידעתי שאני בא לקבוצה שבמצב לא טוב וצריך לייצב אותה ולהחזיר ביטחון לשחקנים. אנחנו צריכים להיות בפוקוס ולהמשיך להשתפר בהרבה מאוד פרמטרים".

על מוחמד עוואד, שנותר על הספסל ולא שותף: "כל ההחלטות שלי מקצועיות ולטובת הקבוצה. הקבוצה קיבלה ביטחון עם ההרכב הזה וכל אחד יצטרך להיאבק על המקום שלו".

סינטאיהו סלליך הוסיף: "אנחנו עובדים קשה בשביל להשיג את הניצחונות האלה. אנחנו צוברים ביטחון ממשחק למשחק, רק שימשיך ככה. למרקו יש חלק גדול בעניין, מאז שהוא הגיע אנחנו קבוצה יציבה וטובה שמתכוננת היטב ויוצאת להתקפות טובות. אנחנו רק הולכים ומשתפרים ממשחק למשחק".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה המשיכה ברצף וניצחה 1:2 את מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
ידע שצריך לייצב את הקבוצה. מרקו בלבול/יוסי ציפקיס

אלישע לוי, מאמן מכבי פתח תקוה: "הכדורגל הוא מאוד דינמי, הליגה מאוד צפופה ושוויונית העונה. עם כמה תוצאות לא טובות יורדים למטה. מבחינת מחויבות עשינו כל מה שצריך כדי לחזור למשחק היום, אבל לא הייתה לנו מספיק איכות. בוודאי שאנחנו מצפים לנצח יותר. אין לי טענות לשחקנים, הם עשו הכול עד הרגע האחרון. אנחנו רוצים להתחזק, כמו כל הקבוצות בליגה. בכדורגל אי אפשר לדעת מה יקרה מחר, הייתי במצבים יותר קשים, המעמד שלי לא צריך לעניין כרגע - הקבוצה יותר חשובה".

אלישע לוי מאמן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
לא חושש למעמדו. אלישע לוי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully