וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "הגענו לא מוכנים מנטאלית למשחק, חבל מאוד"

מאמן הפועל חיפה היה מאוכזב אחרי ה-1:1 השלישי ברציפות של קבוצתו, מול חדרה. אראל: "ישבנו עליהם במחצית השנייה". אביטן: "זו נקודה יקרה"

מקסים פלקושצ'נקו שחקן הפועל חיפה מול מנשה זלקה שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
פלקושצ'נקו וחיפה לא הצליחו להכריע את זלקה וחדרה/שלומי גבאי

הפועל חיפה והפועל חדרה סיימו הערב (שבת) ב-1:1 במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל. אליאל פרץ, שבמחזור שעבר בישל שלושה שערים, כבש כבר בדקה השישית, אלי אלבז איזן בדקה ה-51 והפועל חיפה עם 1:1 שלישי ברציפות. נס זמיר מחיפה נפצע והוחלף כבר בדקה ה-29.

עוד בנושא:

הפועל חיפה והפועל חדרה נפרדו ב-1:1

שרון מימר מאמן הפועל חיפה. שלומי גבאי
מאוכזב מהתוצאה. מימר/שלומי גבאי

מאמן הפועל חיפה שרון מימר: "חבל כי אלה משחקים שהיו יכולים להביא אותנו קדימה. באנו לא מוכנים מנטאלית למשחק הזה. חדרה שיחקו יותר טוב בהתחלה. במחצית השנייה נכנסנו לקצב טוב והגענו למספיק מצבים כדי להפוך את התוצאה, אבל זה לא נכנס. כשבאים לשחק נגד מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים, אז השחקנים באים ברמת מוכנות גבוהה, אבל היום הם לא באו כך וחבל. לא תמיד מה שרוצים קורה. אני מוריד את הכובע בפני חדרה שעשתה עבודה טובה. לא סתם היא למעלה, היא קבוצה טובה. יש לנו את הדרך שלנו, אנחנו לא משנים אותנו. במחצית השנייה נראינו הרבה יותר טוב, הגענו להרבה מצבים אבל צריך לשחק כך 90 דקות כדי לנצח. יש הרבה דיבורים על הרבה שחקנים טובים, ננסה להביא שחקן או שניים שיעזרו לנו, אבל כרגע אין כלום".

גל אראל הוסיף: "נכון שזה תיקו שלישי ברציפות, אבל חשוב מאוד לקחת נקודות בכל משחק. זו ליגה צמודה מאוד ומבחינתי אם אנחנו לוקחים נקודות זה בסדר. נכון שזה מאכזב כי אנחנו צריכים לנצח במשחקים ביתיים כאלה. אני לא חושב שיש לנו את הפריבילגיה לזלזל בהפועל חדרה, היא מעלינו בטבלה. התכוננו טוב למשחק ובמחצית השנייה ניסינו וניסינו, אבל לא הצלחנו להפוך את התוצאה. במחצית הראשונה הם היו הרבה יותר אגרסיביים וחזקים מאיתנו וזה דבר שלא מאפיין אותנו. שרון דיבר איתנו על זה במחצית. ישבנו על חדרה במחצית השנייה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
מרוצה מהנקודה. ניסו אביטן/שלומי גבאי

מאמן חדרה ניסו אביטן: "זו נקודה יקרה מבחינתנו, עוד נקודה יקרה. היינו טובים בהרבה דקות של המשחק. היו לנו כמה החמצות שלא ברור איך הכדור לא נכנס. מהרגע שהגעתי לחדרה יש רק רגעים סוערים, אני מחכה לרגעים של שקט. שום דבר לא מהווה תירוץ. אנחנו מקצוענים, צריכים לתת הכול על הדשא. אנחנו באים לכל מגרש במטרה לנצח. נתגבר על העזיבה של טאפוקו ופלומן. היו הסתדרנו בלי פרדי וקווין הראה מחויבות. נאחל להם את כל ההצלחה שבעולם ונמשיך קדימה. פרדי חולה, הוא דיבר איתי באמצע הלילה ואמר שהוא לא יכול לקום מהמיטה. הוא מחויב ואם הוא יישאר פה כמה משחקים, הוא יראה את המחויבות בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully