וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו באוטיסטה אגוט זכה בטורניר דוחא, קווין אנדרסון בפונה

הספרדי, שניצח את דג'וקוביץ' בחצי הגמר, גבר 4:6, 6:3, 3:6 על ברדיך וזכה בתואר תשיעי בקריירה. אנדרסון ניצח את קרלוביץ' בגמר הגבוה אי פעם

נאומי אוסקה טניסאית יפנית. רויטרס
הודחה במפתיע. אוסקה/רויטרס

טורנירי פתיחת השנה בטניס העולמי נמשכו היום (שבת) עם השלבים המכריעים.

ארינה סבאלנקה הבלארוסית בת ה-20 זכתה בתואר השלישי בקריירה שלה. המדורגת 13 בעולם עשתה את זה בשנז'ן בסין אחרי שניצחה 6:4, 6:7 (2), 3:6 מול אליסון ריסק האמריקאית (62), שלצערה ספגה הפסד שלישי בגמר הטורניר הזה. "היה קשה מאוד, במיוחד לחזור אחרי המערכה הראשונה", אמרה סבאלנקה אחרי הזכייה, "היא שיחקה מדהים, משחק יוצא מן הכלל. היא נתנה הכול, חבטה לאורך הקווים ושיחקה ממש טוב. אני כל כך מאושרת שמצאתי את הדרך לנצח. זה התואר השלישי בקריירה שלי והשני כאן בסין, אני כל כך מאושרת וזו התחלה נהדרת לשנה".

בטורניר בריסביין נרשמה הפתעה כשנאומי אוסקה, המדורגת חמישית בעולם ושנייה בטורניר, הודחה בחצי הגמר. אלופת ארצות הברית הפסידה 6:2, 6:4 ללסיה צורנקו האוקראינית שמדורגת 27 בעולם. לצורנקו מחכה בגמר מפגש קשה מאוד מול קרולינה פלישקובה (8 בעולם), שניצחה 3:6, 4:6 את דונה וקיץ' (34).

יוליה גרגס הגרמנייה, המדורגת 14 בעולם, עלתה לגמר באוקלנד, טורניר בו זכתה בשנה שעברה. גרגס ניצחה 1:6, 6:7 (6) את ויקטוריה קוזמובה הסלובקית (50) ותפגוש בגמר את ביאנקה אנדרסקו הקנדית בת ה-18, שעשתה את כל הדרך מהמוקדמות וניצחה 3:6, 3:6 את סו וויי הסייה הטייוואנית (28).

עוד בנושא:

נובאק דג'וקוביץ' הודח בחצי גמר טורניר דוחא על ידי רוברטו באוטיסטה אגוט

דניל מדבדב טניסאי רוסי. רויטרס
ממשיך בכושר המצוין איתו סיים את 2018. מדבדב/רויטרס

רוברטו באוטיסטה אגוט הצליח להשלים הישג גדול עם זכייה בטורניר דוחא מסבב ה-250 של ה-ATP. המדורג 24 בעולם, שהדיח את נובאק דג'וקוביץ' בחצי הגמר אתמול, הצליח לנצח 4:6, 6:3, 3:6 את תומאש ברדיך (71) בגמר שארך שעה ועוד 55 דקות. עבור באוטיסטה אגוט זהו תואר תשיעי בקריירה וזו שנה רביעית ברציפות שהוא זוכה בתואר כבר בשבועיים הראשונים של עונת הטניס.

קווין אנדרסון, המדורג שישי בעולם, הצליח לחזור מפיגור 5:2 בשובר השוויון של המערכה השלישית כדי לנצח 6:7 (4), 7:6 (2), 6:7 (5) את איבו קרלוביץ' בגמר פונה בהודו. זה היה הגמר הגבוה ביותר בהיסטוריה של ה-ATP כשאנדרסון הוא 2.03 מטר והקרואטי בן ה-39 מתנשא לגובה של 2.11 מטר. הדרום אפריקאי הפציץ 21 אייסים לעומת 36 של הקרואטי, שהצליח להציל שמונה נקודות שבירה במהלך ההתמודדות שארכה שעתיים ועוד 45 דקות. אגב, אנדרסון היה שותף גם לגמר הכי גבוה הקודם של ה-ATP כששיחק מול ג'ון איזנר באטלנטה 2013. זה התואר השישי בקריירה של אנדרסון בן ה-32.

בטורניר בריסביין של הגברים הצליח דניל מדבדב הרוסי להמשיך ביכולת המצוינת איתה נעל את 2018 ולעלות לגמר. מדבדב ניצח 6:7 (6), 2:6 את ג'ו ווילפריד צונגה המתקמבק (239). הרוסי בן ה-22 ישחק בגמר נגד קיי נישיקורי (9 בעולם), שלא ממש התקשה לנצח 2:6, 2:6 את ז'רמי שארדי (40).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רוברטו באוטיסטה אגוט טניסאי ספרדי. רויטרס
הישג גדול לבאוטיסטה אגוט/רויטרס
רוברטו באוטיסטה אגוט טניסאי ספרדי. רויטרס
באוטיסטה אגוט עם הגביע/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully