וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: אשדוד בחולון, גלבוע תעצור את המפולת בנס ציונה?

4.1.2019 / 16:05

הקבוצה של דן שמיר תארח את זו של גרינברג (20:20, 5SPORT). ריינולדס וקרטר לא בסגל. הכתומים ינסו להעמיק את המשבר של בית הלחמי (18:15, 5PLUS)

one

משחקי המחזור ה-13 בליגת העל ייצאו לדרך מחר (שבת). הפועל חולון, מוליכת הטבלה, תפגוש בקרב קצוות את מכבי אשדוד של בראד גרינברג (71:94 לחולון באשדוד בסיבוב הראשון), כששני שחקני החיזוק של הקבוצות יחכו עם הופעות הבכורה שלהם. הפועל גלבוע/גליל תרצה לשים סוף לתקופה הרעה שלה, כשתצא למשחק חוץ קשה נגד עירוני נס ציונה (84:95 לגלבוע בגן נר בסיבוב הראשון).

בראד גרינברג מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה. לירון מולדובן
בצרות. גרינברג/לירון מולדובן

הפועל חולון - מכבי אשדוד (20:20, 5SPORT)

למרות העובדה שהיא ממקומת במקום הראשון בטבלה, והעפילה בצורה משכנעת לחצי גמר גביע המדינה, בחרה הפועל חולון לחזק את הסגל בסוף השבוע וצירפה את סקוטי ריינולדס לקדנציה שלישית, לאור פציעתו של קאליף וואייט שלא ברור בשלב הזה מתי יוכל לחזור לשחק. ריינולדס לא יהיה בסגל נגד מכבי אשדוד, אך יחזק את חולון כבר ממשחקה הבא בליגת האלופות. לפני שחוזרים לאירופה רוצים בחולון לשמור על המקום הראשון בטבלה ועל המומנטום החיובי נגד יריבה שעליה גברו די בקלות בסיבוב הראשון.

אחרי חמישה הפסדים רצופים בכל המסגרות, וכשהיא לא משחקת בעשרה ימים האחרונים, מכבי אשדוד/באר טוביה בחרה לבצע שינוי בסגל כשצירפה את ג'וש קרטר, ששיחק במועדון במשך שנתיים בעבר. בסגל הקבוצה יש כרגע חמישה שחקנים זרים, ובשלב הראשון צפויה אשדוד לשחק עם ארבעה זרים עד שתתקבל החלטה על שינוי נוסף בסגל או חיזוק בסגל הישראלי. קרטר צפוי להגיע לישראל לפני המשחק, אך לא יהיה בסגל, ובאשדוד מקווים קודם כל להראות טוב יותר מהתבוסות האחרונות בכל המסגרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חואקין שוכמן שחקן גלבוע/גליל. לילך וייס רוזנברג
הגיע הזמן לחזור לנצח. חואקין שוכמן/לילך וייס רוזנברג

עירוני נס ציונה - הפועל גלבוע/גליל (18:15, 5PLUS)

המומנטום של עירוני נס ציונה נקטע ביום רביעי עם הפסד ביתי למכבי ראשון לציון, והקבוצה של נדב זילברשטיין פספסה הזדמנות לעשות צעד קדימה בטבלה אבל עדיין רחוקה ממאבקי הירידה. בקבוצה היו מרוצים מהאופי שהפגינו השחקנים שחזרו מפיגור דו ספרתי בדקות הסיום, אך לא מהיכולת, ומקווים לשיפור במשחק החשוב נגד גלבוע/גליל. מי שנמצא בכושר לא טוב הוא ג'ראלד לי, שבמועדון מתלבטים מה לעשות לגביו. יניב סולומון שסובל מכאבים בברכו, ופספס את המשחק האחרון, בספק להתמודדות.

בגלבוע/גליל היו שמחים לעצור את המומנטום השלילי שעובר על הקבוצה מאז החזרה מהפגרה, אך ללא הואיל. הקבוצה של אריאל בית הלחמי הפסידה את כל ארבעת משחקי הליגה שלה מאז, ורשמה ניצחון בודד בגביע על מכבי חיפה מהלאומית, ובגלבוע שוקלים האם לבצע שינויים. בריאנט קרופורד, שחזר נגד הפועל באר שבע באמצע השבוע אחרי שפספס כמה משחקים בשל פציעת קרסול, חש בכאבים במהלך המשחק ונמצא בספק, כמו גם טל קרפלס שפספס כבר תקופה ממושכת של משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully