וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "פעלנו בדרך המקובלת, נוציא הודעה בקרוב"

4.1.2019 / 14:23

אחרי שבית"ר הודיעה שהיא יורדת מקווין טאפוקו בגלל הצעה של באר שבע, האלופה נפגשה הבוקר עם סוכנו של קשר חדרה וקרובה לסכם את תנאיו. שחקן: "הלוואי שהוא יהיה 50 אחוז מהרעש שעשו סביבו"

אחרי שבית"ר ירושלים הוציאה אמש (חמישי) הודעה לפיה היא יורדת מקווין טאפוקו, מיהרו בהפועל באר שבע להיפגש הבוקר שוב עם סוכנו של השחקן והם קרובים לסכם את כל התנאים בחוזה של קשר הפועל חדרה. במקביל, מתכוונים בבאר שבע לסגור גם מול הפועל חדרה את דמי ההעברה.

"נוציא בקרוב הודעה על כל מה שהיה", אמרו בבאר שבע, שעדיין טוענת לתום לב ולכך שפעלה ללא דופי בסיפור הזה. "פעלנו בדרך המקובלת", אמרו במועדון. שחקנים בהפועל באר שבע לא מבינים את ההתרחשויות סביב טאפוקו ב-24 השעות האחרונות. "טאפוקו? הלוואי שיהיה 50 אחוז מהרעש שעשו סביבו", אמרו היום שחקנים בקבוצה. "עם כל הכבוד כל כך הרבה בלגאן סביב שחקן מהפועל חדרה".

בבית"ר ירושלים נשמעה אתמול (חמישי) אנחת רווחה מסוימת לאחר ההחלטה לרדת מקווין טאפוקו. הבעלים משה חוגג אמר לאנשי בית"ר לאחר ההחלטה: "אין ברכה בשחקנים שמתנהלים בצורה הזאת, אני לא מתכוון לרדוף אחריו ואחרי הסוכנים שלו, הם משדרים משהו לא טוב ושחקנים כאלה עדיף שלא יהיו אצלנו".

קווין טאפוקו שחקן הפועל חדרה. יוסי ציפקיס
בדרך לבאר שבע. קווין טאפוקו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully