וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרתון טבריה: איימרו עלמייה ניצח אצל הגברים, בטי דויטש אצל הנשים

4.1.2019 / 11:18

במרתון, בו השתתפו מעל 6,000 רצים, נטל חלק גם ראש העיר החדש רון חוגי, שאמר: "אני קורא לכל הרצים מהארץ ומחו"ל להמשיך להגיע לטבריה במהלך כל השנה"

איימרו אלמייה. אילן אוחנה, אתר רשמי
המנצח בגברים. איימרו עלמייה/אתר רשמי, אילן אוחנה

מרתון טבריה המסורתי נערך היום (שישי) בפעם ה-42 ופתח את עונת המרתונים הבינלאומיים. במרתון, בו השתתפו מעל 6,000 רצים וכ-150 רצים מחו"ל שהגיעו מ-20 מדינות שונות, ניצח השנה איימרו עלמייה בתוצאה של 2:15:16 שעות. אצל הנשים, בטי דויטש חצה ראשונה את קו הסיום, עם זמן של 2:42.

ראש העיר רון קובי, שנטל חלק באחד מן המקצים אמר: "השנה נערכנו במלוא הכוח לקיומו של המרתון, במטרה להמשיך להשתפר ולשפר ולהפוך את מרתון טבריה לגדול יותר, מהיר יותר ואיכותי יותר. מדובר באירוע חברתי מן המעלה הראשונה, עצם העובדה שהעיר טבריה מקיימת אירוע ספורטיבי מרכזי רחב היקף שכזה, כבר 42 שנה ברציפות, היא כבר הישג לא מבוטל".

"אני קורא לכל קהילת הרצים מהארץ ומחו"ל להמשיך ולהגיע לטבריה במהלך כל השנה, חגיגת המרתון היא הזדמנות טובה לכל תושבי העיר ליטול חלק ולהשתתף בחוויה ספורטיבית בינלאומית המביאה הרבה כבוד וגאווה לעיר שלנו ואני מקווה שניפגש בשנה הבאה במרתון ה - 43".

את המרתון ארגנה עיריית טבריה בשיתוף פעולה עם חברת 'מרתון ישראל', טוטו, משרד התיירות ומשרד התרבות והספורט. גם השנה המרתון היה בפיקוח מלא של איגוד האתלטיקה בישראל. ענף התיירות בעיר קיבל חיזוק משמעותי כתוצאה מקיומו של המרתון ובמלונות נרשמה תפוסה מלאה.

בטי דויטש. אילן אוחנה, אתר רשמי
אמא דתייה לחמישה ילדים עם זכייה במרתון. בטי דויטש/אתר רשמי, אילן אוחנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully