וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס הארדן: "הייתי בטוח שהשלשה תיכנס, לא משנה מי שומר עליי"

כוכב יוסטון קבר שלשת קלאץ' בניצחון על הווריירס, קר הודה: "הוא מאסטר הבידודים", וגם: אירועי ליל החזרה של לאונרד לסן אנטוניו

ג'יימס הארדן היה ה-MVP בעונה שעברה, אבל העונה, כך נדמה הוא משדרג את עצמו לגבהים שלא רבים האמינו שיגיע אליהם. כוכב יוסטון רשם הבוקר משחק חמישי רצוף עם לפחות 40 נקודות וחשוב מכך ניצח כמעט לבדו את האלופה גולדן סטייט בחוץ עם שתי שלשות קלאץ' ורשם על הדרך עוד טריפל דאבל עם 44 נקודות (10 שלשות), 15 אסיסטים ו-10 ריבאונדים. הארדן חילץ את הקבוצה שלו ממצב כמעט בלתי אפשרי וסחב אותה על גבו לניצחון אחרי פיגור של 20 הפרש באורקל ארנה בשחזור של גמר המערב מאשתקד.

ג'יימס הארדן יוסטון. AP
בלתי ניתן לעצירה. ג'יימס הארדן/AP

"אני לא יודע איך לדרג את הסל הזה, אבל אני שמח על הניצחון הזה. עשיתי את העבודה שלי ברמה הכי גבוהה שאני יכול", אמר בסיום האיש והזקן, "היה לי ביטחון שהשלשה הזו תיכנס פנימה. אתמול הכנסתי שלשות כאלו. גם אם זה היה יוצא החוצה הייתי מרגיש טוב. לא משנה לי מי ישמור עליי. המשחק לא הלך לכיוון שלנו, אבל אני שמח שהצלחנו לקלוע זריקות קריטיות בסוף". אם לוקחים בחשבון את משחק ה-50 נקודות שלו מול הלייקרס ב-13 בדצמבר, הארדן קלע לפחות 30 נקודות ב-11 משחקים רצופים.

הג'נרל מנג'ר של יוסטון אולי לא אובייקטיבי, אבל סיפק הצהרה מעניינת לאחר המשחק כשאמר: "אפשר להתווכח על כך האם הארדן הוא שחקן ההתקפה הכי טוב בכל הזמנים. יש הרבה דרכים למדוד את זה, אבל הוא בטוח בדיון הזה של השחקן ההתקפי הכי גדול בכל הזמנים".

סטיב קר מאמן הווריירס פרגן לו כשאמר: "הוא פשוט עושה מה שהוא עושה, הוא המאסטר של הבידודים, קליעת השלשות תוך כדי הצעד לאחור וסחיטת העבירות". "הובלנו ב-20 הפרש והפסדנו, זה לא באמת משנה מה קרה אחר כך", אמר דריימונד גרין המתוסכל. קליי תומפסון ביקר את הקבוצה שלו כשאמר: "לא חושב שהיה לנו את הקילר אינסטינקט הזה במחצית השנייה, נרגענו אחרי שהובלנו ב-17 הפרש".

לא קיבלו את לאונרד בסבר פנים יפות

מלבד הדרמה הענקית בין הווריירס לרוקטס, גם בטקסס היה ערב מרתק בו סן אנטוניו הביסה את טורונטו 107:125 במשחק החזרה של קוואי לאונרד ל-AT&T והמפגש של דמאר דרוזן עם חבריו לשעבר בראפטורס. לאונרד ספג קריאות בוז כבר בהצגת השחקנים, הלוח שהציג תמונה של דני גרין, אקס נוסף של הספרס, כמעט והתעלם ממנו לחלוטין וקריאות "בוגד" ליוו אותו לכל אורך המשחק.

"הרגשתי רע עם זה", התייחס מאמן סן אנטוניו גרג פופוביץ', "קוואי הוא בן אדם איכותי. כולנו לוקחים החלטות בחיים שלנו בנוגע לעתיד, ויש לו זכות לעשות זאת בדיוק כמו שיש לאחרים. בכנות, הרגשתי ממש רע עם הסיטואציה".

דרוזן, שמצא יופי של טיימינג לרשום טריפל-דאבל ראשון בקריירה, אמר בסיום: "הרבה יותר קל שיש מסביבך חבורה של בחורים טובים שרוצים ללמוד ומוכנים להקריב אחד בשביל השני. אם זה המצב, הקארמה בטוח תהיה בצד שלך". אמנם זה נתון לפרשנות, אבל נראה שדרוזן שולח מסרים עוקצניים לקבוצה הקודמת שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully