וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: חואן קרלוס יחזור לצוות המקצועי, ממאדו וואגה הגיע לאימון

3.1.2019 / 8:20

מאמן הכושר הספרדי, שאף שימש בעבר כמאמן זמני במועדון, צפוי להתחיל בימים הקרובים את הקדנציה המחודשת שלו. הבלם הצרפתי מועמד

עריכת וידאו: מתן חדד

הנהלת בני סכנין החליטה לצרף לצוות המקצועי את מאמן הכושר חואן קרלוס. הספרדי, שאף שימש כמאמן זמני בסכנין בעבר, מוערך מאוד על ידי ההנהלה ולאחר סיכום התנאים צפוי להתחיל כבר בימים הקרובים את הקדנציה המחודשת שלו בקבוצה. כזכור, קרלוס עזב בקיץ האחרון את סכנין אחרי מספר שנים בהן שימש ברצף כמאמן הכושר וחזר למולדתו שם עבד בליגות המשנה. קרלוס יצטרף לצוות של עמיר תורג'מן כשבמועדון מקווים שיוסיף הן במימד הכושר והן בחיבור הטוב שיש לו עם השחקנים.

עוד בנושא:

עמיר תורג'מן: "יש לנו מכת פציעות, נאלצתי להכניס שחקני נוער"
עטאא ג'אבר סובל משבר בכף הרגל וייעדר 3-4 שבועות

שחקן אסיריסקה השבדית ממאדו וואגה. אתר רשמי אסיריסקה, אתר רשמי
בסכנין בודקים את מועמדותו. ממאדו וואגה/אתר רשמי, אתר רשמי אסיריסקה

מלבד כך, בקבוצה רוצים מאוד להתחזק לקראת חלון ההעברות של ינואר ובוחנים את מועמדותו של ממאדו וואגה, בלם צרפתי בן 28 שנבחן הקיץ בבני יהודה והגיע היום לאימון סכנין. הבלם, לו עבר בליגה האוקראינית, שיחק לאחרונה בעיראק ובמועדון בוחנים ברצינות את האפשרות לצרפו. וואגה הוא בלם גבוה וחסון (1.94 מטר) כאשר הדבר היחיד שמטריד את אנשי סכנין הוא הכושר בו הוא נמצא. אגב, הבלם שיחק בעבר בנבחרת הנוער של צרפת אך התקשה לפלס דרכו לליגות הבכירות באירופה. שחקן נוסף שמועמד הוא בן תורג'מן, מגנה השמאלי של בני יהודה. פנייה לזהובים ולשחקן צפויה בקרוב.

עוד באותו נושא

עמיר תורג'מן: "יש לנו מכת פציעות, נאלצתי להכניס שחקני נוער"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully