וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים: "זה היה המשחק הכי חלש של הפועל תל אביב מאז שהגעתי"

30.12.2018 / 22:36

מאמן האדומים סירב לחגוג את ניצחון הבכורה שלו: "זו עדיין לא הקבוצה שאני רוצה לראות". עמיר תורג'מן תירץ: "יש לנו מכת פציעות, נאלצתי להכניס שחקני נוער"

עריכת וידאו: יוסי ציפקיס
שחקני הפועל תל אביב חוגגים. יוסי ציפקיס
סוף סוף טירוף באדום/יוסי ציפקיס

אחרי 13 מחזורים של בצורת, הפועל תל אביב ניצחה סוף סוף הערב (ראשון) את בני סכנין 0:2 ועלתה על חשבונה אל מעל הקו האדום. רז שלמה כבש שער בכורה בקריירה הצעירה בליגת העל ורמזי ספורי, עוד שחקן בית של האדומים, חתם בדקה ה-88 וקבע: לראשונה העונה הקבוצה של אופיר חיים כובשת יותר משער אחד במשחק.

אופיר חיים מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
ניצחון בכורה כמאמן הפועל תל אביב. אופיר חיים/יוסי ציפקיס

אופיר חיים אמר לאחר המשחק: "זה מצחיק כי זה היה המשחק הכי חלש שלנו מאז שהגעתי. זו עדיין לא הקבוצה שאני רוצה לראות. המטרה שלנו הייתה לקחת שלוש נקודות והצלחנו, כל הכבוד לכולם. עובדתית קשה לנו מאוד לכבוש שערים. אני רואה את השחקנים באימונים, רואה שיש איכות. אני בטוח שנראה לאט לאט כדורגל הרבה יותר טוב וגם נכבוש הרבה יותר שערים".

על בואטנג, שפתח בהרכב של הקבוצה הערב, אמר חיים: "בואטנג זה ילד צעיר שהגיע, בקושי שומעים אותו באימונים. לא רק בואטנג, אלא גם קאיו שלא היו בארץ הרבה שחקנים ברמה שלו. יש עליהם הרבה חלודה, אנחנו צריכים לעזור להם להוריד את החלודה. כולם יילחמו על המקום שלהם. כרגע אין הרכב יציב".

עמיר תורג'מן אמר בסיום: "ללא קשר למיקום, אנחנו לא משחקים טוב. קשה לנו גם עם כל מכת הפציעות, אבל למרות הכל דקה של חוסר ריכוז בחצי הראשון טרפה את הקלפים. אם תראי את השחקנים שיושבים ביציע, אז אפשר להבין את הבעיה. אני צריך להכניס שחקני נוער. שחקנים צריכים לחזור לאט לאט ואני מאמין שדברים יסתדרו. אני מסתכל על מה שאני צריך לעשות. אנחנו עובדים נכון וטוב מאוד. נצטרך לשנות דברים בינואר. אנחנו בסערת רגשות. דקה אחת שינתה את המשחק. נמשיך לעבוד ונהיה שם עד הסוף".

רמזי ספורי שחקן הפועל תל אביב חוגג. יוסי ציפקיס
שער מתוק. רמזי ספורי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully