וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: עומרי כספי וגארט טמפל התעמתו אחרי ההפסד של ממפיס

בארה"ב טוענים שהקבוצה ערכה אסיפת חירום אחרי ההפסד לדטרויט ובלהט הרוחות השניים החליפו מהלומות. בנוסף, כספי התעמת מילולית גם עם ג'ואקים נואה. מאמן ממפיס: "יש לנו בעיות שלא קשורות לפן המקצועי"

רויטרס

עומרי כספי שיחק הלילה רק 5 דקות ולא קלע בהפסד הביתי של ממפיס מול דטרויט. אולם, על פי דיווח בארה"ב הוא היה פעיל מאוד לאחר המשחק כאשר לפי הדיווח הפורוורד הישראלי נקלע לעימות פיזי בחדר ההלבשה עם גארט טמפל. שאמס צ'ארניה שפרסם את הדיווח הזה טוען שממפיס ערכה ישיבת חירום אמוציונאלית בחדר ההלבשה לאחר המשחק הזה, אך הרוחות התלהטו כשכספי וטמפל מחליפים ביניהם מהלומות, כאשר כספי התעמת מילולית גם עם ג'ואקים נואה השחקן החדש יחסית של הקבוצה.

ממפיס, שהפסידה 101:94 לדטרויט ונחלה את הפסדה העשירי ב-13 משחקים, נראית רע מאוד בתקופה האחרונה וירדה למאזן שלילי וזה מה שהביא ככל הנראה לישיבת החירום הזו. טמפל, 32, הגיע לממפיס יחד עם כספי בקיץ הנוכחי מסקרמנטו וזו הקדנציה השלישית של השניים ביחד.

עומרי כספי, ממפיס גריזליס. AP
התעמת עם טמפל? עומרי כספי/AP

"אני חושב שמה שהעניין הגדול יותר היה השיחה שהיינו צריכים לעשות", אמר לאחר המשחק ג'יי בי ביקרסטאף. מאמנה של ממפיס, "נכון לעכשיו לא מדובר במשהו מקצועי שאנחנו צריכים לפתור. אני חושב שאנחנו צריכים לפתור כמה דברים אחרי המשחק הזה".

דייויד קוב שמסקר את ממפיס טוען שרק שני כוכבי ממפיס מייק קונלי (שסיים את המשחק עם 0 נקודות) ומארק גאסול נשארו בחדר ההלבשה בזמן שהעיתונאים קיבלו גישה לחדר ההלבשה, כשיתר שחקני הקבוצה נטשו אחרי שהאווירה התלהטה. קוב טוען שהשיחה התקיימה בעקבות הכיוון השלילי אליו הקבוצה הולכת ובעקבות העובדה שהיא ירדה למאזן שלילי לראשונה העונה.

"אנחנו חולקים את המחשבות שלנו בניסיון לחשוב כיצד אפשר לתקן את הסיטואציה הזו ולחזור למסלול כדי לשחק כדורסל טוב ביחד", אמר מארק גאסול לאחר הפגישה. ממפיס כעת בפיגור של 2.5 משחקים אחרי סן אנטוניו בקרב על הפלייאוף מהמערב והם יחזרו לפעילות ביום שישי כשייפגשו את ברוקלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully