וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר האוהד שחשוד בקריאות גזעניות ופיצוץ המשחק בין בני יהודה ומכבי רמת חן

משטרת מרחב יפתח עצרה אדם בשנות העשרים לחייו, אף שתלונה רשמית לא הוגשה. בדו"ח השיפוט נכתב: "אחרי הנהמות, אוהד פרץ, איים לפגוע פיזית, צעק 'אזיין אתכם' וזרק כיסא. חשנו איום"

אלכס הארדן שחקנית מכבי רמת חן מול שי דורון שחקנית מכבי אשדוד. עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
קורבן. הארדו/אתר רשמי, עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

משטרת מרחב יפתח עצרה הערב (שלישי) את האוהד החשוד בקריאות גזעניות ובפיצוץ משחק כדורסל הנשים בין בני יהודה ומכבי רמת חן אמש. "על אף שלא הוגשה תלונה רשמית אודות האירוע במשטרה, משטרת ישראל פתחה בחקירה יזומה, במסגרתה הצליחה לאתר בתוך זמן קצר את החשוד במעשים, בשנות העשרים לחייו, שנעצר וברגעים אלו נחקר בתחנת המשטרה בתל אביב", נמסר. מחר תבקש המשטרה מבית המשפט להאריך את מעצרו ולקביעת תנאי הרחקתו ממגרשי הספורט.

מוקדם יותר התפרסם דו"ח השיפוט, שממנו מתבררים האירועים האלימים שגרמו להפסקת המשחק.

מתברר כי "במהלך הרבע הרביעי של המשחק, באמצע התקפה, כיבו מספר אוהדים מקומיים את האורות באולם. המשחק נעצר לכ-30 שניות, הדליקו חזרה את האורות והמשחק חודש". רק לאחר מכן, לקראת הסיום, החלה ההתפרעות האמיתית והתקרית הגזענית.

על פי הדו"ח, "47 שניות לסיום המשחק, כשהתוצאה 75:66, בעת זריקות עונשין של שחקנית זרה מקבוצת מכבי רמת חן, נשמעו נהמות גזעניות ('הו הו הו') לעברה מצד הקהל של קבוצת בני יהודה. עצרנו את המשך זריקות העונשין ופנינו לספסל הקבוצה על מנת לעצור זאת ולהתריע כי באם ימשיכו הנהמות הגזעניות, יופסק המשחק.

"מיד עם חידוש זריקות העונשין, חזרו ואף גברו הנהמות והתחזקו ועל כן עצרנו שוב את המשחק, ביקשנו לפנות את האוהדים הסוררים, הבהרנו שוב שבמידה ולא יעשה כך, יופסק המשחק ופנינו לעבר שולחן המזכירות להמתין שם.

"בעודנו ממתינים להרחקת האוהדים, פרץ אוהד למגרש בריצת אמוק תוך כדי קללות ואיומים בפגיעה פיזית בנו ובסובבים וצעק 'אני אזיין את כולכם', נטל את כדור המשחק שהיה מונח על שולחן המזכירות, בעט אותו בעוצמה לגובה לעבר תקרת האולם תוך צעקת 'אין משחק'.

"האוהד המשיך להשתולל וזרק כיסא שהיה סמוך לשולחן המזכירות למרכז המגרש כשהוא כמעט ופוגע באחת השחקניות.

"מיד החלטנו על סיום המשחק, לקחנו את טופס המשחק, ירדנו לחדר ההלבשה וביקשנו להזמין משטרה שכן חשנו איום לבריאותנו ולבריאות השחקניות.

"בעודנו בחדר ההלבשה, המשיך האוהד להשתולל מחוץ לחדר באזור חדרי ההלבשה תוך צעקות ואיומים ופגיעה פיזית בסובבים.

"בכל שלב, לא היה שום איש אבטחה/סדרן/שוטר והנהלת הקבוצה לא עשתה שום דבר בנדון, לא הגיע שום כוח שיטור, לא פנו אלינו לשאול לשלומנו ולא קיבלנו ליווי לרכבים. לא נכח אף נציג מהקבוצה הביתית ביציאה מחדרי ההלבשה והאולם. מי שליווה אותנו לרכבים בסופו של דבר הנו אחד משופטי המזכירות".

יש לציין כי בני יהודה מדורגת במקום האחרון בטבלה, עם עשרה הפסדים בעשרה משחקים.

צפו באירועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully