וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סל נשים: משחק פוצץ בעקבות קריאות גזעניות ותקרית אלימה

המשחק בין בני יהודה למכבי רמת חן/בליך פוצץ 47 שניות לסיום: אוהדי בני יהודה השמיעו קריאות גזעניות נגד אלכס הארדן, השופטים הפסיקו את המשחק, אוהד נכנס למגרש ובעט בכדור, המשחק לא חודש

אלכס הארדן שחקנית מכבי רמת חן מול שי דורון שחקנית מכבי אשדוד. עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
הארדן/אתר רשמי, עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

תקרית אלימה אירעה היום (שני) בליגת הכדורסל לנשים, אחרי שמשחק פוצץ בעקבות תקרית גזענית. במהלך המשחק בין בני יהודה למכבי רמת חן/בליך, כשנותרו 47 שניות לסיום הזמן החוקי, בתוצאה 66:77 למכבי רמת חן/בליך, פוצץ המשחק לאחר שאוהדי בני יהודה השמיעו קריאות גזעניות כנגד אלכנדריה הארדן שעמדה על קו העונשין. שופטי המשחק, שי מרון, ניר קרן ואסף אנגלברג, הודיעו שלא יחדשו את המשחק במידה וקומץ האוהדים לא יעזוב את האולם. לפתע פרץ לפרקט אוהד של בני יהודה שלקח את כדור המשחק מהמזכירות ובעט בו, ובזה תם המשחק.

שירן צעירי שחקנית אליצור רמלה נוה דוד עם אליסון הייטאוור. עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
צעירי והייטאוור עם ניצחון מרשים/אתר רשמי, עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

א.ס. רמת השרון - אליצור נוה דוד רמלה 90:78

כששני שועלי כדורסל ותיקים ומתוחכמים כמו אורנה אוסטפלד ואלי רבי נפגשים משני צידי המגרש לרוב זה מתכון בטוח למותחן. הפעם ההבדלים המקצועיים בין שתי הקבוצות שלהם הכריעו וקיבלנו מיני בלו-אאוט כשאליצור רמלה נוה דוד הנהדרת משפרת את מאזנה בפסגה ל-2:9 בעוד רמת השרון תקועה עם 7:4. ג'יימי נארד הראתה שהיא ממש לא נרדית כשקלעה 24 נקודות והוסיפה 13 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-2 חסימות בתצוגת ענק. אלישיה גריי תפרה 25 נקודות ו-8 ריבאונדים, אליסון הייטאוור יכולה לראות ביום טוב וממגדל גבוה 23 נקודות, 6 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-5 חטיפות, דניאל דיאמנט הייתה היהלום שבכתר עם 6 נקודות, 5 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. את הקבוצה של אוסטפלד הובילה שחקנית עם שם משפחה מחייב, קיילה דייויס, שקלעה 22 נקודות והוסיפה 8 ריבאונדים ו-4 חטיפות, לינה הארפר קלעה 15 והוסיפה 5 ריבאונדים ודרו אדלמן תרמה 11 ו-10 ריבאונדים בעוד נוף קדם עשתה עבודה פנטסטית מהספסל עם 13 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקניות ומאמנות א.ס. רמת השרון, אליצור נוה דוד רמלה מניפות שלט מחאה נגד אלימות כלפי נשים, אורנה אוסטפלד. עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
מחאה חשובה/אתר רשמי, עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

הפועל פתח תקוה - מכבי רעננה 69:81

המארחת המשיכה בעונה הנהדרת שלה ושיפרה את מאזנה ל-3:8 בעוד הקבוצה של עדני דגן במאזן 7:4. הפרויקט המעניין ביותר של דגן, הלא היא ליאור גרזון המוכשרת והצעירה, חוותה יום פחות מוצלח עם 7 נקודות (2 מ-7 מהשדה), אבל גם זה חלק מתהליך הלמידה וההתפתחות שלה. את המנצחת הובילה מוניק ריד, ששוב אמרה "ריד מיי ליפס" ותפרה 21 נקודות, 12 ריבאונדים וגם איבדה 5 כדורים, קאדיג'ה קייב קלעה 20 ואספה 11 כדורים חוזרים, אלכסיס פטרסון קלעה 18, קלטה 5 ריבאונדים ופרגנה לחברותיה לא פחות מ-8 אסיסטים. את המפסידה הובילה טאינה מולדרו עם 21 נקודות, 14 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, בריה גוס קלעה 16 ואמבר אורנג' שוב הראתה שהיא התפוז המכני של עדני דגן עם 15 נקודות, 6 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-3 חטיפות.

שירה העליון מאמנת מכבי רמת חן. עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
העליון עם ניצחון שני בשני משחקים/אתר רשמי, עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל
ג'ורדן הופר שחקנית אליצור חולון עם לימור פלג. אודי ציטיאט, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
הופררררר הגעתי, I'M HERE. ג'ורדן הופר עם לימור פלג/אתר רשמי, אודי ציטיאט, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

הפועל ראשון לציון - אליצור חולון 70:63

הקבוצה של רועי אייזנברג שיפרה את מאזנה ל-4:7 מרשים מאוד לעומת 6:5 של יריבתה ובכך הרחיקה אותה ממנה. ג'ורדן הופר כרגיל עשתה המון כבוד לשם הפרטי שלה עם 24 נקודות ו-5 ריבאונדים, שי קלי הייתה קרובה לטריפל-דאבל עם 21 נקודות, 11 ריבאונדים, 7 אסיסטים, 2 חטיפות ו-2 חסימות ולורן גודווין הייתה שותפה מלאה לניצחון הטוב עם 10 נקודות, 7 אסיסטים ו-4 חטיפות. בראשון לציון בלטה כרגיל ג'יליאן אלין עם 22 נקודות ולא פחות מ-15 ריבאונדים ו-3 חטיפות, אשלי פונטנט קלעה 10 והוסיפה 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. דניאל קארש סיימה עם 8 נקודות ו-5 כדורים חוזרים.

צ'לסי הופקינס שחקנית מכבי אשדוד. ברני ארדוב
הופקינס האגדית הייתה קרובה לעוד טריפל-דאבל, אבל העיקר הניצחון/ברני ארדוב

מכבי אשדוד - בנות הרצליה 68:77

גלעד כץ עם ניצחון חשוב מאוד שבוע אחרי ההפסד הכואב ליריבה המיתולוגית רמת חן. צ'לסי הופקינס - AKA ראסל ווסטברוק הנשית - הייתה קרובה לעוד טריפל-דאבל כשסיימה עם 14 נקודות, 13 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, ויקטוריה ויויאנס הובילה את המנצחת עם 25 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, דניאל אדאמס עשתה את מה שהיא יודעת הכי טוב וזה עבודה מתחת לסלים. הסנטרית האגדית של אשדוד קלעה 22 נקודות ושאבה 15 ריבאונדים (על זה נאמר: שאבתם מים בששון), שי דורון תרמה 11 נקודות. את בנות הרצליה הובילה כמובן קריסטל ברדפורד, ששיחקה 40 דקות ותרסמה 27 נקודות, 10 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-3 חטיפות, תמרה יאנג רוצה להיות FOREVER YOUNG ובינתיים קלעה 12 והוסיפה 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, מרים חנון קלעה 12 גם היא וקלטה 6 כדורים חוזרים, אופיר בנט לא התפצלה ממפלגת האם כמו נפתלי ותרמה 9 נקודות, 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully