וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה, רוג'ר פדרר וסרינה וויליאמס ישחקו זה מול זה: "חלום שהתגשם"

שני הטניסאים הגדולים בדורנו ייפגשו על אותו מגרש במסגרת גביע הופמן במשחק זוגות מעורבים. סרינה: "וואו, זה כל כך קול". פדרר: "מעריץ אותה, יהיה נהדר"

סרינה וויליאמס, רוג'ר פדרר. GettyImages
אירוע חד פעמי. פדרר וסרינה/GettyImages

אגדות הטניס רוג'ר פדרר וסרינה וויליאמס ייפגשו למשחק רשמי לראשונה בקריירה שלהם, כששוויץ תשחק מחר (שלישי) מול ארה"ב במסגרת גביע הופמן. פדרר וסרינה ישחקו במשחקי היחידים, ולאחר מכן ייפגשו במסגרת משחק הזוגות מעורבים - כשפדרר ישחק לצד בלינדה בנצ'יץ' וסרינה לצד פרנסס טיאפו.

פדרר וסרינה, שניהם בני 37, זכו ביחד ב-43 תארי גרנד סלאם. הם משחקים באותם טורנירים במקביל כבר שני עשורים, כל אחד מוכתר כמלך הענף במגדר שלו, אבל הם מעולם לא שיחקו על אותו מגרש, מלבד למשחק ראווה קצר אי שם בשנת 2010 לגיוס כספים אחרי האסון בהאיטי.

"זה מרגש מאוד עבור שנינו, ואני מקווה שחובבי הטניס יצפו במשחק", אמר פדרר, בעוד וויליאמס אמרה ש"זה כמו חלום שהתגשם, חיכיתי לזה הרבה זמן, כששמעתי שזה יקרה אמרתי, 'וואו, זה כל כך קול'". המשחק הוגדר כמשחק הכי מסקרן שבו מעורבים גבר ואישה מאז "קרב המינים" ב-1973, כשבילי ג'ין קינג גברה על מי שהיה מדורג 1 בעולם בעבר בובי ריגס.

"אני מעריץ את מה שהיא עשתה על המגרש ומחוצה לו", אמר פדרר על וויליאמס, "שנינו לוחמים נחושים ורוצים תמיד לנצח. זה יהיה משהו חד פעמי, שכנראה לא יקרה שוב. היא ללא ספק אחד האלופות הכי גדולות שידע הספורט - גברים ונשים ביחד - כך שיהיה נהדר לשחק מולה".

היום סרינה גברה על מריה סקארי בגביע הופמן, וניצחה במשחק הרשמי הראשון שלה מאז שהפסידה בגמר אליפות ארה"ב בחודש ספטמבר. האמריקאית פתחה בצורה בינונית, אבל השתפרה בטרם ניצחה 6:7 (3), 2:6 תוך שעה ו-44 דקות את היוונייה המדורגת 41 בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully