וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 מיליון דולר ב-2 דקות: פלויד מייוות'ר ניצח בקרב הראווה את לוחם הקיקבוקס

קרב הראווה בטוקיו הסתיים תוך 140 שניות, כשהאמריקאי המחויך הפיל את טנשין היפני שלוש פעמים בסיבוב הראשון, ורקד בזירה בזמן שיריבו ממרר בבכי

אתר רשמי

פלויד מייוות'ר נזקק ל-140 שניות בלבד כדי לגבור על הקיקבוקסר היפני טנשין נסוקאווה בקרב ראווה, והרוויח 9 מיליון דולר. מייוות'ר, 41, לשעבר אלוף העולם חמש פעמים, נראה מחויך מאוד לאורך הקרב, לפני הקרב, ובמיוחד במהלך הקרב, כשהפיל את יריבו שלוש פעמים בסיבוב הראשון.

הקרב, שתוכנן מראש לשלושה סיבובים שלש שלוש דקות כל אחד, הסתיים כשהיפני ממרר בבכי אחרי שהצוות המקצועי שלו זרק מגבת לזירה לאות כניעה. האמריקאי, מנגד, החל לרקוד בזירה. מייוות'ר אמר אחרי הקרב שלמרות החזרה שלו לזירה, הוא "עדיין בפרישה".

מייוות'ר הולם

המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר עם טנשין נסוקאווה מתאגרף יפני. רויטרס
המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר עם טנשין נסוקאווה מתאגרף יפני/רויטרס

טנשין נופל

המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר עם טנשין נסוקאווה מתאגרף יפני. רויטרס
המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר עם טנשין נסוקאווה מתאגרף יפני/רויטרס

מיוות'ר רוקד

המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר בקרב עם טנשין נסוקאווה מתאגרף יפני. רויטרס
המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר בקרב עם טנשין נסוקאווה מתאגרף יפני/רויטרס

לדבריו, "הכל היה בידור, נהנינו מאוד", כך אמר האמריקאי, שכבר מנוסה בערבוב ז'אנרים בקרבות ראווה, אחרי שגבר בעבר על לוחם ה-UFC קונור מקגרגור בקרב איגרוף באוגוסט 2017, "הם רצו שזה יקרה כאן ביפן, אז אמרתי, 'למה לא?'". גם הפעם, כמו בפעם שעברה, מייוות'ר הכניס סכום כסף עצום על קרב נטול משמעות.

בנוסף, פתיחת הקרב נדחתה במספר שעות, וברשתות החברתיות החלו לרוץ שמועות שמייוות'ר לא יופיע ושהמארגנים לא מצליחים לאתר אותו. ואז, במהלך לא צפוי, מייוות'ר קידם את מועדון החשפנות שלו בלאס וגאס, והמליץ לאנשים לצפות בקרב במועדון שלו.

שני הלוחמים הגיעו לקרב כשהם בלתי מנוצחים, ולא במקרה גם הקרב הזה עורר לא מעט לגלוג בקרב חובבי האיגרוף ואומנויות הלחימה, גם בגלל שלמייוות'ר יש יתרון במשקל של כארבעה ק"ג על יריבו בן ה-20, וגם בגלל החוקים שנותנים יתרון ברור למתאגרף.

כמובן שהחוקים הגבילו מאוד את היפני, ועל פי דיווחים, הוא היה סופג קנס של 5 מיליון דולר אם היה שולח בעיטה לעבר מייוות'ר. לא היו שופטים לקרב, רק בזירה, ורק נוקאאוט או נוקאאוט טכני היה מעניק ניצחון. אחרי הקרב מייוות'ר אמר ש"אני עדיין בלתי מנוצח, טנשין עדיין בלתי מנוצח, הוא אלוף גדול ולוחם ענק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully