וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה: האולטימטום של היו"ר למכירת פלומן וטאפוקו

31.12.2018 / 14:25

אורן גולן הכריז שלא ימכור את שני הזרים המבוקשים שלו בינואר אם הקבוצה לא תצבור לפחות עוד שש נקודות עד סגירת החלון: "מה יעזור לנו אם יהיו לנו עוד שני מיליון שקל בבנק, אבל נהיה בלאומית?"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

יושב ראש הפועל חדרה אורן גולן הבהיר לאנז' פרדי פלומן ולקווין טאפוקו שאם הקבוצה תרגיש שהיא במקום מבטחים תוך חודש מהיום, הוא יאפשר עם מכירתם במידה ויהיו קבוצות שירצו את שניהם. כרגע פלומן הוא המבוקש יותר מבין השניים ולצד בית"ר ירושלים, מכבי חיפה והפועל באר שבע שמגלות בו עניין, יש גם קבוצות בחו"ל שלוטשות עיניים לעברו. לפלומן יש סעיף שחרור בגובה של חצי מיליון דולר, ואחרי עוד הופעה טובה שלו אמש מול מכבי פתח תקוה, העניין סביבו רק גובר.

גולן הציב היום יעד של צבירת שש נקודות בטווח של חודש כדי למכור את השחקנים. "מה יעזור לנו אם יהיו לנו עוד שני מיליון שקל בבנק, אבל נהיה בליגה הלאומית? אני רוצה שש נקודות במשחקים של חודש ינואר ואז אוכל ללכת בראש שקט למכירה של אחד השחקנים או שניהם", הבהיר גולן. "כל עוד לא נעשה את שש הנקודות, לא אדון במכירה". אגב, בסביבתו של פלומן טוענים כי המכירה תלויה רק בסעיף השחרור וכי אם תגיע הצעה רשמית על חצי מיליון דולר לחדרה לא תהיה ברירה והיא תהיה מחוייבת לשחררו באופן מיידי גם בחלון ההעברות הקרוב.

הקשר עלי חטיב, שהיה מעורב בתקרית עם לוסיו בשבוע שעבר, שוחרר לאחי נצרת מהליגה הלאומית ויעבור אליה מיידית.

שחקן הפועל חדרה אנז' פרדי פלומן עם שחקן בית"ר ירושלים דוד קלטינס. שלומי גבאי
יוכל לעזוב גם בלי הסכמת חדרה? אנז' פרדי פלומן/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully