וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החילוץ היה מסובך, אני זוכר את הרופאים נאבקים להגיע לשומאכר"

משפחתו של נהג המירוצים תתכנס בעוד שלושה ימים לציין את יום הולדתו ה-50. השבוע מלאו חמש שנים לתאונה בה כמעט איבד את חייו

עריכת וידאו: יאיר דניאל

משפחתו של מיכאל שומאכר תתכנס השבוע בביתו שבשוויץ ותציין בעצב את יום הולדתו ה-50. נהג המירוצים האגדי נפצע קשה בראשו בתאונת סקי ב-29 בדצמבר 2013 ושקע בתרדמת. הוא יצא ממנה אחרי למעלה מחצי שנה, שוחרר מבית החולים והועבר לשיקום בביתו. מצבו של שומאכר לא מדווח לתקשורת, אבל מקורב למשפחה אמר לפני כשלוש שנים ש"מיכאל שוקל פחות מ-45 ק"ג. הוא לא יכול לדבר ולא יכול ללכת".

מפקד כוח החילוץ וההצלה שטיפל בשומאכר באתר הסקי בצרפת אחרי התאונה, התראיין השבוע ל-FOCUS הגרמני וסיפר על הרגעים הקשים. המפקד, סטפן בוזון, אמר: "אני עדיין זוכר את הרופאים וטייס המסוק שנאבקו להגיע לשומאכר על המדרון. החילוץ היה מסובך. ההגעה למקום התאונה הייתה מסוכנת והיה קושי רב להזיז אותו בחזרה למסוק, בזהירות הנדרשת לטיפול בפציעה מהסוג הזה. היה ברור מהרגע הראשון שמדובר בפציעה קשה".

בוזון המשיך: "ראיתי את הסלעים בהם הראש שלו נחבט. באותם ימים ירד מעט שלג והוא לא יכול היה לראות אותם. אם היה שלג יותר כבד, הוא פשוט היה מחליק עליו ועובר מעל הסלעים. המצב שלו היום? אני באמת לא יודע, אבל אני חושב על התאונה הזו הרבה. בכל פעם שאני רואה מסלול גלישה עם סלעים מסוכנים, המקרה הזה חוזר אלי".

מסלול הסקי בו נפגע מיכאל שומאכר. AP
התנאים היו קשים. חלק מהמסלול בו שומאכר גלש והתרסק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully