וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב משחררת לחץ: "כבר שכחנו את ההרגשה של ניצחון"

31.12.2018 / 7:57

חלק מהשחקנים חתמו על תיקו לפני סכנין, בקבוצה מודים: "קשה לראות איך מביאים נקודות בדרבי, כל משחק מעתה הוא מלחמת עולם". אופיר חיים מצא את "החיזוק הכי טוב לינואר"

עריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. חלק מהשחקנים היו חותמים על תיקו

כמה לחץ היה בהפועל תל אביב לפני המשחק אתמול (ראשון) מול סכנין ניתן יהיה ללמוד לפי זה שלפני שריקת הפתיחה, לא מעט שחקנים היו מוכנים לחתום על תיקו. גם באימונים היתה תחושה שזאת לא אותה קבוצה של לפני חודש ולא במקרה אופיר חיים אמר בסיום כי "ניצחנו במשחק הכי פחות טוב שלנו וקשה לי להיות שמח". בניגוד למשחקים קודמים, במחצית זיהה המאמן את חוסר הביטחון של השחקנים וניסה להוריד לחץ: "תהיו רגועים, שקטים, אנחנו קבוצה יותר טובה, תחזרו לעשות את הדברים הפשוטים".

האמת? מגיע להפועל תל אביב לנצח גם משחקים כאלה. יותר מדי פעמים העונה היא היתה טובה יותר, עדיפה, שלטה והגיעה לאינספור מצבים אך ירדה עם תיקו או מנוצחת. גלגל המזל מתחיל להתאזן וזאת בשורה טובה לאופיר חיים ושחקניו. מה יהיה הלאה? לכולם ברור שככל הנראה, מאבקי התחתית יהיו בלתי נמנעים. אפילו המאמן עצמו כבר נזהר בדבריו ומודע לסיטואציה: "כרגע אנחנו בתחתית. אנחנו לא שווים מקום אחרון אבל בתחתית. צריך להתחזק ולעשות רצף של תוצאות טובות וניצחונות כדי לצאת מהתחתית".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 0:2 את בני סכנין
אופיר חיים: "זה היה המשחק הכי חלש של הפועל תל אביב מאז שהגעתי"

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. יוסי ציפקיס
גם המזל היה לצידם הפעם/יוסי ציפקיס

2. חיים מצא את "החיזוק הכי טוב לינואר"

חיים הסביר בסיום שהלחץ עליו כמאמן צעיר ועל שחקניו חסרי הניסיון משפיע על היכולת: "כשאני הולך לישון בלילה אני מדבר עם עצמי ואני יודע מה אני שווה, אני לא אתן לאף תוצאה לשנות את זה. מאז שאני מאמן הפועל תל אביב מחקתי כל דבר שקשור לתקשורת הספורט, אני לא קורא ולא שומע כלום, מתייחס לעיקר, לקבוצה שלי במגרש ולא ברכילות, המעמד שלי וכל מה שמסביב".

לגבי התקציב הדל לרכש אמר: "אני לא קורא מה רושמים בתקשורת, ביקשתי את ולסקיס ומחר הוא נוחת, כל מה שאני מבקש אני מקבל. אני לא מבקש את מסי להפועל תל אביב, הבעלים איתי בכל הכוח על מנת שהפועל תל אביב תצליח". ואם בחיזוק עסקינן, פרגן חיים לקאיו, מוליץ' ועמנואל בואטנג הצעיר, שהרשים בבכורה שלו: "הם החיזוק הכי טוב עבורינו לינואר".

ולסקיס עצמו צפוי לחתום היום או מחר באופן רשמי, בעוד במועדון מקווים שהעובדה כי קלאודמיר קיבל דקות במדי סכנין לא תגרום לאנשיה להתחרט ברגע האחרון ולהשאירו. מעבר לשניים הללו אמור להצטרף שחקן כנף, ככל הנראה יעקב בריהון או ניב זריהן, ובכך ייסגר הרכש של הקבוצה לחלון ההעברות בשלב זה.

עוד באותו נושא

אופיר חיים: "זה היה המשחק הכי חלש של הפועל תל אביב מאז שהגעתי"

לכתבה המלאה
נריוס ולסקיס, בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
יחתום היום או מחר. ולסקיס/אדריאן הרבשטיין

3. לבקוביץ': "זה כמו לידה שהסתבכה"

רובי לבקוביץ', שנעל את השער, היה מאוד אמוציונלי בסיום: "וואו, וואו, וואו. זה היה כמו לידה שהסתבכה והיתה קשה אבל זה הגיע וזה כל כך משמח, גם בשביל הקהל וגם בשבילנו. זה לא נעים לחזור כל פעם עם תיקו, הפסד ותיקו ותיקו ותיקו, אתה כבר שוכח את ההרגשה של ניצחון וזה מאוד מאוד מתוק. אבל אי אפשר לחגוג יותר מדי, תיקו או הפסד מול קרית שמונה וחוזרים למטה, ניצחון ואנחנו מדלגים מעליהם ויכולים להסתכל למעלה. כרגע אנחנו מסתכלים אך ורק למטה. הפועל תל אביב צריכה להישאר בליגה, יש לנו סדרת משחקים משמעותיים שבהם זה ייקבע, אני בטוח שנישאר".

רובי לבקוביץ' שוער הפועל תל אביב. קובי אליהו
אי אפשר לחגוג יותר מדי. לבקוביץ'/קובי אליהו

4. לא בונים על נקודות בדרבי

כאמור, בשבת תצא הפועל תל אביב למשחק חוץ בקרית שמונה, בעוד קרב תחתית חשוב, כאשר שבוע לאחר מכן היא תארח את הדרבי הגדול. שחקנים בקבוצה הודו אתמול: "קשה לראות איך מביאים נקודות מול מכבי, היא דורסת את כולן, נהיה חייבים להביא משהו מקרית שמונה כדי לשמור על יציבות ולא לחזור אחורה. זה לא משנה נגד מי משחקים, גם אחרי הדרבי יש אשדוד בחוץ, משחק אחרי משחק זאת מלחמת עולם, אסור להפסיד באף אחד מהם". בקבוצה מקווים כי אמיר עגייב יהיה כשיר ויקבלו תשובות במהלך השבוע, כמו גם לגבי אוראל דגני, שנעדר אתמול עקב מתיחה בשריר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully