וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ורדן פושה: "כשראיתי את יוסי בניון הבנתי איך הוא הגיע לרמות הכי גבוהות"

החלוץ ששיחק ארבע שנים וחצי בישראל: "בניון ראה ועשה הכל, ועדיין נלחם בכל רגע בליגה הישראלית. אני שמח שיצא לי לשחק נגדו"

צילום וידאו: עידו שחם, עריכת וידאו: מתן חדד

ז'ורדן פושה שעבר לפני כמה חודשים מבני סכנין לרד סטאר מליגת המשנה בצרפת, התראיין לכלי תקשורת מקומי וסיפר על החוויות שלו מישראל, בה שיחק ארבע שנים וחצי. החלוץ בן ה-27 גילה: "מבחינה כספית היה עדיף לי להישאר בישראל, שם קבוצות מציעות דברים כמו דירה, רכב, הקלות במס. לא חתמתי ברד סטאר מסיבות כלכליות, עשיתי את זה כי רציתי לקבל הכרה במדינה שלי".

פושה כבש העונה 3 שערים ב-14 משחקים והוא והקבוצה שלו מדורגים במקום האחרון בליגת המשנה. הוא סיפר: "בישראל היה שחקן אחד שהרשים אותי יותר מכולם: יוסי בניון. שיחקתי נגד מכבי פתח תקוה כשהוא היה שם וראיתי איך הוא מעודד ודוחף את כל הקבוצה שלו. זה בחור שראה ועשה הכל בקריירה, ופתאום אתה רואה אותו נלחם בכל דקה בליגה הישראלית. ברגע הזה הבנתי מה דרוש מכדורגלנים כדי להגיע לרמות הכי גבוהות שיש. אני ממש שמח שיצא לי לשחק נגד שחקן כמוהו".

פושה סיכם: "האזרחות האלג'יראית שלי מעולם לא היוותה בעיה בישראל. הכל הלך טוב, למדתי עברית במהלך השנים וההתאלקמות שלי הייתה מצוינת. מעל הכל הערכתי בישראל את איכות החיים: ים, חופים... יצא לי לבקר במקומות נהדרים. היו רגעים, למשל בקיץ 2014 (מבצע צוק איתן), בהם היו לי תהיות בנוגע לעתיד שלי בישראל. אבל לא נתתי לחוסר הביטחון שלי להשפיע עלי בסופו של דבר".

שחקן בני סכנין ז'ורדן פושה. סוכנות ג'יני
"מבחינה כספית היה עדיף לי להישאר בישראל". פושה/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully