וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "האגרסיביות והמחוייבות הפכו לכרטיס הביקור שלנו"

30.12.2018 / 11:01

מאמן בית"ר ירושלים התייחס לשיפור וסירב להיכנס למלחמות עם יואב כץ לקראת הפועל חיפה: "אני בוחר ללכת בדרך של אדם בוגר"

צילום: שלומי גבאי

אחרי שבשבועות האחרונים היא נחלצה מהמקום האחרון בטבלה, בית"ר ירושלים תארח מחר (שני, 21:00, ספורט 5) את הפועל חיפה ותנסה לעשות צעד לכיוון הפלייאוף העליון. הקבוצה מהבירה תגיע לטדי אחרי 0:3 נאה על הפועל חדרה במה שהיה המשחק השלישי שלה ברציפות ללא ספיגה. ניר קלינגר יפגוש לראשונה את הקבוצה אותה אימן בהצלחה רבה בעונה שעברה ובתחילתה של העונה הנוכחית.

מי שלא ישחק מחר הוא מיקי סירושטיין המוצהב כאשר אופיר קריאף או לירוי צעירי צפויים להחליפו. אחרי המשחק בבית"ר ירושלים יאיצו את הטיפול ברכש ותתקבל החלטה סופית האם להחתים את אנז' פרדי פלומן או חן עזרא. יוסי בניון צפוי להיות מוצג רשמית ולהצטרף לאימונים בהמשך השבוע.

עוד בנושא:

זעזוע בעירוני קרית שמונה: חיים סילבס פוטר, תומר קשטן מונה במקומו
ניר קלינגר שואב השראה מפפ גווארדיולה, איתמר ניצן עונה לביקורות

ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"זה לא ניר קלינגר נגד הפועל חיפה". קלינגר/קובי אליהו

ניר קלינגר דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

על השיפור ביכולת: "אנחנו בהתקדמות הדרגתית. מצד אחד אנחנו משפרים הרבה את המחויבות ומצד שני צריכים להיות כל הזמן עם היד על הדופק ולזכור שאנחנו עדיין בתחילת היציאה מהתחתית. לא קל לסגור פער כזה של נקודות כמו שהיה לפני חודש. השחקנים עושים עבודה יוצאת מן הכלל, אבל החובה שלי כמאמן היא להיות השעון המעורר שמזכיר להם שצריך לעשות את זה גם במשחק הבא. הקבוצה אגרסיבית, רצה ועובדת וזה הפך לכרטיס הביקור שלנו".

על הפועל חיפה: "זה קרב בין שתי קבוצות טובות, שתי קבוצות שעשו עונה מעולה בשנה שעברה. קרב מעניין, שחקנים טובים, המשחק מחר הוא לא ניר קלינגר נגד הפועל חיפה. זו קבוצה שתמיד תהיה יקרה לליבי, אבל אני כל כך בבית"ר שאני מרגיש שאני פה כבר כמה שנים. אני טוטאלי למקום שאני עובד בו".

על יואב כץ: "פעם הייתי מגיב ותוקף חזרה. אבל מפאת כבודי ליואב שהוא אדם מבוגר ממני, אני בוחר שלא להגיב ולא להתייחס. אני בוחר ללכת בדרך של אדם בוגר ולהתמקד בעיקר. אני חושב שאם הייתי מייצר מלחמות זה לא היה מוסיף כבוד לאף אחד".

על צבירת הנקודות בבית: "הקבוצה מרגישה טוב בבית ואני מקווה שנהפוך את טדי למבצר. יש לנו תמיכה חיובית מהקהל ואנחנו צריכים להחזיר את המגרש בדברים שגורמים לאוהדים לאהוב אותנו".

על יוסי בניון: "האמירה שלי מלפני שבוע נשארת אותו דבר. אמרתי שעד אחרי הפועל חיפה אני לא מתעסק ברכש ובשמות. חשוב לי בשביל השחקנים בקבוצה שלא יהיה קרקס תקשורתי ורעש של שמות. אני מבין את ההתעסקות כי בית"ר מועדון מעניין, אבל אל תוציאו דברים מהקשרם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully